zaterdag 4 juli 2020

VACATION - CUBA 6

Zo als ik de vorige keer al zei komt er toch nog een vervolg op deel 5 van onze vakantie in Cuba.
Het werd anders echt een te lange blog.
Wat betekent dat ik dus nog een blog mag schrijven over onze fantastische vakantie.

Dus hierbij onze laatste dag en kamer:



 Op de laatste volle dag wilde we een stukje lopen, want we hadden het er steeds wel over.
Maar nu gingen we toch even kijken wat er aan de andere kant was.








Er liepen ook aardig wat zwerfhonden rond en toen we gingen lopen liep deze mee.
We hebben ze ook namen gegeven, want dat vond ik gewoon leuk.




We hadden het erg warm en de golven in de zee waren te ruig om rustig te kunnen zwemmen.
Dus we besloten op de laatste dag een keer in het zwembad te gaan.
We hadden er wel spijt van dat we dat niet eerder hadden gedaan, want na een dagje strand was het heerlijk.



In de avond nog even over het strand gelopen.
En toen voor de laatste keer in de avond gegeten.


Daar hebben we natuurlijk even extra van genoten.



De laatste dag naja de laatste paar uur , wilde we toch nog een keer naar het zwembad.
We moesten op tijd weer de kamer uit , dus we hebben een paar uur gezwommen.






Helaas was het dus ook tijd om alles echt in te pakken, want het meeste hadden we al bij elkaar verzameld. Alleen de laatste dingen moesten nog worden ingepakt.


We moesten in de ochtend de kamer uit en we werden pas later op de middag opgehaald.
Dus de tijd dat we moesten vullen gingen we lekker bij het strandtentje zitten.


En toen was het bijna tijd, naja nog een uur en een half of iets in die richting.
Maar het was best wel warm buiten, dus we gingen in de lobby zitten, want daar was het iets beter te doen.




Het wachten op het vliegveld duurde best wel lang, want er was niet veel te beleven.


Jeej, we mochten het vliegtuig in.
We hadden een tussenstop in Mexico.



Na zo een lange vlucht wordt je vervelend, sorry schat! haha.


Oke iemand was iets te blij om weer in Nederland te zijn, ik had er iets meer moeite mee..


Oeps, we willen toch maar wel weer terug naar Cuba.



We werden opgehaald door mijn ouders .

Helaas betekent dat dus dat dit echt mijn laatste blog is over Cuba.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en net zo veel hiervan hebben genoten als dat ik heb gedaan.

Tot snel xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten