dinsdag 30 juni 2020

VACATION - CUBA 5

Helaas gaan de laatste dagen nu in.
Dus dat betekent dat dit ook weer de laatste blog is over Cuba, wat ik zelf best wel lastig vind.
Ik heb tot ongeveer 3 jaar geleden heel erg veel last gehad van heimwee naar huis, maar eigenlijk heb ik nu juist weer heimwee naar Cuba.

Maar bij deze onze laatste dagen:



Voor het eerst kokosnoot water gedronken, vonden we het lekker?
Mwa , nee niet echt. Was het leuk voor de foto?
Ja eigenlijk wel haha.





We konden zo genieten van het eten in het strandtentje, want ja wie wilt dat nou niet?
Lekker eten met het strand als uitzicht.
Er was ook nog aardig wat keus, voor mij iets minder vanwege mijn glutenintolorantie.
Richard had de ene keer een pizza dan een kippetje en anders een visje.
En voor mij was het kip of vis en ook al moet ik glutenvrij eten, het was echt onwijs lekker.





We mochten 1 keer deze vakantie a la carte eten en dus gingen we toch iets netter uiteten.
Dat was ook wel verplicht, maar niet iedereen hield zich aan de regels.



We begonnen met een glas champagne.
Het bleek nog een best chique restaurant te zijn.






Ik was alleen iets te enthousiast over mijn nagerecht, ik ben gek op fruit en bij het buffet was het fruit niet heel erg lekker en bij het a la carte was het heerlijk.


Op een van de laatste dagen zagen we een grote bananenplant.


Elke dag hadden we een lekker ontbijtje.
Ik had mijn eigen crackers meegenomen, wat echt heerlijk was.
En ik kon daardoor ook lekker een eitje eten.




We genoten elke keer weer als we tussendoor even wat gingen drinken en eten.


Dit wordt eigenlijk een best lange blog.. ik dacht dat dit iets minder foto's zouden zijn.
Dus ik hou het nu hierbij en de volgende keer laat ik de laatste dag en onze kamer zien.

Tot de volgende keer xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten