maandag 4 februari 2019

1 YEAR TOGETHER ♡

4 februari 2018, de dag dat alles anders voor mij maakte.
Ik kreeg na jaren lang een relatie.
Sommige mensen weten het al, maar ik had vroeger een relatie die niet goed was.
Dat heeft jaren lang te lang geduurd.
Daarna werd ik bang voor mannen en onzeker.
Durfde het huis eigenlijk niet meer uit.
Uiteindelijk is dat wel weer goed gekomen met therapie.
En het kwam helemaal goed toen ik bij Lunteren ging voetballen.

Ik leerde nieuwe mensen kennen en ik kwam meer uit mijn comfortzone.
Ik durfde weer met mannen te praten en langer van huis weg te gaan.

En daar begon het:
Ik leerde Richard kennen en op de een of andere manier kon ik makkelijk met hem praten en voelde het oke om bij een jongen in de buurt te zijn.
Het was gewoon gezellig.

Maar uiteindelijk kreeg ik het besef dat ik hem leuk vond.
En het praten ging toen ik moeizamer, want straks zette ik mijzelf voor schut.
En ik vond het niet nodig dat Richard wist dat ik hem leuk vond.

We zagen elkaar gewoon bij voetbal en erna als we met onze vrienden af gingen spreken.
Maar ik verwachtte er niks van, want wie zou mij nou leuk vinden..
Onder tussen vond ik Richard wel steeds leuker.

Want ik voelde mij fijn bij hem.
Het voelde goed.
Maar ik hield in mijn achterhoofd dat het niks zou worden.

Tot het oud en nieuw was en ik een beetje in de gaten kreeg dat ik niet de enige was die iemand leuk vond.
Want toen kreeg ik in de gaten dat Richard mij ook wel leuk vond.

Na oud en nieuw stuurde we elkaar steeds berichtjes en vroegen elkaar steeds of de andere ook naar de kantine ging.
Gewoon om elkaar te kunnen zien.


21 januari gingen we voor het eerst echt afspreken met zijn 2e.
We gingen naar de hei lopen met zijn hond.
Ik wilde eerst afzeggen, want ik ben als de dood voor honden en laat die van Richard nou heel groot zijn haha.
Uiteindelijk ben ik natuurlijk heel erg blij dat ik ben gegaan, want toen begon het allemaal.


Richard kwam regelmatig bij mij langs en het was heel erg gezellig.
Echt beginnende liefde.

4 februari dus de dag dat we een relatie hebben gekregen.
De dag die ik nooit zou vergeten, want dit veranderde mijn leven heel erg.

In het begin was ik nog heel erg bang en onzeker.
Ook gewoon voor Richard ook al wist ik dat , dat helemaal niet hoefde.


We hebben al aardig wat gedaan en meegemaakt samen.
Paar keer naar de dierentuin, zwemmen, uiteten ( iets te vaak ) , familiebezoekjes, vakantie, weekendjes weg en helaas ook minder fijne momenten ( overlijden familieleden ).
Maar daar zijn we ook veel sterker van geworden.
Net zoals dat er mensen zijn die ons uit elkaar wilde hebben, wat ze dus bijna gelukt is.
Maar ook daar zijn we alleen maar sterker van geworden en dat heeft mij alleen maar meer zekerheid gegeven hoe onze relatie is.




Natuurlijk zijn er nog te veel momenten dat ik heel erg onzeker en bang wordt , want ik zou echt niemand anders willen.
Ik ben bang dat Richard mij gaat verlaten voor iemand die hij leuker en knapper vind, waar ik dus ook heel erg onzeker van wordt.
Ik vraag regelmatig naar bevestiging , wat natuurlijk ook vervelend is voor Richard.
Maar het is wel fijn dat Richard mijn verleden en situatie weet en dus heel veel geduld met mij heeft.
Soms zijn er ook momenten dat het even niet loopt, omdat ik dan een beetje kan doorslaan in mijn hoofd en dan zegt Richard ook van doe is normaal dat slaat nergens op.
Dan besef ik ook wel dat het niet helemaal oké is wat ik dan zeg of vraag.




Nu zijn we 1 jaar verder , we hebben 1 jaar een relatie.
1 jaar lang hou je het al vol met mij.
1 jaar lang zeggen we tegen elkaar dat we van elkaar houden.
1 jaar lang hebben we het over onze toekomst samen.
En hoe langer we bij elkaar zijn, hoe meer ik van jou ga houden ( nooit gedacht dat, dat nog mogelijk was ).
1 jaar lang ben ik je al dankbaar dat je met mij een relatie wilde.
En voor sommige mensen betekent 1 jaar samen zijn niet veel, maar voor mij is het heel erg belangrijk. Want ik had nooit gedacht dat ik nog een relatie zou krijgen.
1 jaar lang sta jij al aan mijn zij en zeg je dat je daar altijd zult blijven.
1 jaar lang haal je mij in de nacht uit mijn nachtmerries en zeg je dat je bij mij bent en laat je mij niet meer los.
1 jaar lang hoor je mijn gezeur aan.
1 jaar lang hou je mijn hand vast.
1 jaar lang zeg je dat ik het kan en je in mij gelooft.
1 jaar lang zeg je dat je niemand anders wilt.
1 jaar lang ben jij al van mij



en dit is alleen maar van 1 jaar en dan is dit nog niet eens alles.
Maar ik hoop met heel mijn hart dat ik voor altijd bij jou mag en kan blijven.
Ik ben je heel erg dankbaar dat je mij hebt laten zien hoe een relatie hoort te zijn.
Ik ben je heel erg dankbaar dat je van mij houdt en mij niet los laat.



Schat , ik hou echt onwijs veel van jou !!
kusjes xxxxxx


Ik zou echt nooit iemand anders willen.
Jij bent degene die mij gelukkig maakt!
Die altijd achter mij staat en er altijd voor mij is.



Dat we nog lang samen van alles kunnen genieten, nog veel samen kunnen mee maken.
En we altijd met trots elkaar hand kunnen blijven vast houden.




Jij bent de droom die ik miste
Die ik niet had verwacht
Jij bent de droom die ontbrak
Nacht na nacht na nacht
Jij bent de droom die ik hoopte
De droom die ik wou
Jij bent de droom die uitkwam
Je maakt de grijste lucht
zelfs blauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten