donderdag 28 mei 2020

VACATION - CUBA 4

De dag waar ik heel erg naar uit keek.
We hadden een dagje gepland via Tui, waar we heel vroeg voor uit bed moesten.

Want we gingen met de boot naar een dolfijnenopvang midden op zee en daar mochten we met dolfijnen zwemmen !! , daarna gingen we naar een onbewoond eiland wat echt onwijs mooi was!

En ja mensen hebben verschillende meningen over een dolfijnenopvang en zwemmen met dolfijnen.
Maar deze dolfijnen zijn als klein dolfijntje gered en hebben het hier heel erg goed en leven gewoon in het water van de zee.
Ik vond het zelf ook heel erg lastig , maar ze hebben echt heel veel ruimte en de mensen die daar werken doen het echt met veel liefde.
En wij zijn heel erg blij dat we dit hebben mogen meemaken in Cuba.

Dus bij deze , onze fantastische dag die we nooit gaan vergeten:



Een voordeel van extra vroeg wakker worden en een kamer aan het strand is deze prachtige zonsopkomst. Ik ben gelijk naar buiten gelopen en heb er foto's van gemaakt en ben echt blij dat ik alles op de vakantie heb kunnen vast leggen.



We gingen varen met een Catamaran. Dat was echt heel erg leuk.
Ik ben sowieso gek op varen, gewoon lekker op het water en genieten.



Nog even wachten tot we gaan varen.



Jeej we gaan varen , wat betekent dat we kunnen gaan liggen en zonnen.


En bij een Catamaran betekent dat , dat we lekker op een net boven het water kunnen gaan liggen.


Hier waren we bijna bij het dolfijnenopvang en zoals je op de foto hier onder kan zien werd ik zenuwachtig en dan kan ik niet meer normaal doen (kan ik sowieso al niet maar oke) haha.


Vervolgens gingen we na de dolfijnen richting het onbewoonde eiland.
Het moest een witte strand zijn met helder blauw water, dus we waren benieuwd.


Toen we daar aankwamen kregen we lekker eten , want dat zat er bij de prijs in.
En dat was dus onze eerste keer kreeft eten. En lekker dat het was!!



En ja, het eiland was magisch!
Prachtig blauw water, het witte strand was zo wit , dat je er bijna niet naar kon kijken omdat de zon er op scheen. Maar echt zo mooi.


Na het eten gingen we een stukje wandelen, want er liepen aardig wat beesten rond en we wilde kijken wat er verder te zien was.







Zoals je kan zien was het echt prachtig!



Na het lopen zijn we op het strand gaan liggen onder de palmbomen.


Met deze foto ben ik ook zo blij, een prachtige achtergrond van witte zand en blauw water.
En daarbij een onwijs lief vriendje voor mij.



En ja bij zo een mooie strand wil ik natuurlijk weer foto's maken en ik ben weer zo blij dat ik overal foto's van heb gemaakt.





Toen we weg gingen van het onbewoonde eiland gingen we op de terug weg nog midden op zee snorkelen. Het was maar een kwartiertje of iets in die richting, maar het was wel heel mooi.





We hadden een fooi voor het kamermeisje neergelegd en bij terug komst op de kamer zagen we dit onwijs leuke kunstwerk.

Het was echt een hele leuke en gezellige dag.
Een dag die we echt niet gaan vergeten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
De volgende keer is het alweer de laatste blog over Cuba, helaas.

Tot snel xx







Geen opmerkingen:

Een reactie posten