maandag 11 mei 2020

VACATION - CUBA 3

Ik vind het echt heel erg leuk om deze blogs over onze vakantie te schrijven.
Het is al even geleden en om zo weer de foto's terug te zien is echt fijn.
Vooral in deze tijd met Corona, heb ik toch nog iets om op terug te kijken.

Bij deze deel 3:


Elke ochtend las ik even in een boek, vanwege de jetlag was ik elke dag vroeg wakker en dus ging ik rustig buiten zitten zodat Richard lekker verder kon slapen.


Er liepen veel beestjes rond, salamanders, hagedissen, zwerfhonden en veel krabben.




Natuurlijk hebben we weer lekker veel gezwommen en kunnen uitrusten van onze drukke dag in Havana.


Er zwom een visje heel lang en veel om Richard heen, van diep water naar ondiep water.
Echt heel leuk om te zien.





Helaas zaten we wel in het orkaan seizoen, dus vanaf deze dag kwam er onweer en regen..
Wat wel heel gaaf was om te zien, want dit is natuurlijk een andere soort storm dan in Nederland.



 Toen de storm weer weg was, zagen we een prachtige zonsondergang.
Dus hop snel naar buiten en prachtige foto's maken (al zeg ik het zelf).






Daarna lekker gaan eten en jeej ze hadden een keer patat.
En ja ik weet het .Je mag niet met eten spelen, maar de krabbenpoten zaten er nog aan.




En na het eten gingen we nog over het terrein en strand lopen, want we zagen hele grote mooie krabben.

We gingen op tijd naar bed, want de volgende dag moesten we vroeg wakker worden.
We hadden nog een dagje weg ingepland staan.
Maar dat zien jullie de volgende keer, aangezien dat aardig wat foto's zijn geworden. Leek het mij leuk om daar een aparte blog over te schrijven.

Tot de volgende keer xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten