woensdag 16 september 2020

SAMEN WONEN - MOONBOARD

Zo als ik al aangaf , gaan Richard en ik samen wonen.
Ik heb er echt zo onwijs veel zin in en ik kan echt niet wachten.
Helaas moeten we nog wel 5 maanden wachten tot we de sleutel krijgen, maar die tijd gaat zo voorbij.
Het heeft even geduurd tot ik weer wat heb geplaatst op mijn blog, wat betekent dat de 5 maanden, nu nog maar 2 weken is... 
Maar er is niks veranderd, want we moeten nog steeds meubels kopen..  Wat betekent dat we best wel een beetje tempo moeten maken, want de levertijden zijn echt mega lang.. oeps

En wat hoort er bij samen wonen?
Precies, meubels uitzoeken!!!

Ik heb al vaker blogs geschreven met hoe ik het later zou willen hebben in huis, alleen toen was ik nog niet op zoek naar huizen en alles.
Zo als sommige van jullie weten ben ik gek op inrichten en zoeken naar meubels.
Dus misschien dat je dan nu wel snapt dat ik echt totaal niet kan wachten en naar allemaal winkels wil.

Ook al zijn er nu veel winkels dicht en ik graag alles in het echt wil zien, voor we iets bestellen.
Ben ik wel gewoon online aan het kijken wat we straks in huis willen hebben.
Gelukkig hebben Richard en ik de zelfde smaak en zijn we het meestal wel eens met wat we willen.

Maar bij deze laat ik jullie een beetje zien, wat wij zouden willen:
En nee dit wordt niet gesponsord (zal wel fijn zijn), maar nee ik vind het gewoon leuk om te laten zien.
Bij Giga meubels hebben ze onwijs gave meubels, Richard en ik houden van het industriƫle stijl.
Nou dat hebben ze daar heel erg veel.

Gigameubel.nl

We hebben ook wel al wat meubels uitgezocht die we leuk zouden vinden, maar we blijven nog wel rond kijken.
Dit tv meubel is echt mijn favoriet.
Je hebt voldoende opslag ruimte en je kan het leuk decoreren.
De hoogte is fantastisch, want we hebben al andere tv meubels gezien, maar die vond ik te laag.



Deze eettafel staat op haarpinnen (zo noemen ze dat) en het blad is een boomstam vorm.
Wat betekent dat het niet recht loopt, maar de vorm van de boomstam nog heeft.


We hebben straks ook een raam aan de zijkant, omdat we op een hoek gaan wonen.
Maar ik zou daar graag een sidetable neer willen zetten, zo dat je geen lege ruimtes hebt.

Ze hebben bij Giga meubels echt heel veel leuke meubels en decoratie, maar er bestaan nog meer winkels.

Bij de Leen Bakker heb ik een mooie bank gezien, naja eigenlijk meer dan 1.
Ik twijfel heel erg en daarbij is de twijfel ook nog of we een hoekbank nemen of een gewone bank met een losse hocker... Lastig!

www.leenbakker.nl




Deze twee banken vind ik heel erg leuk en een stoere uitstraling hebben, maar..
Ik kan best wel regelmatig het interieur veranderen, dus is een hoekbank dan wel handig?!
Gelukkig hebben we nog 5 maanden om daarover na te denken.

Bij Budget home store heb ik een gave kapstok gevonden, niet duur en hij ziet er mooi uit.
Veel ophanghaakjes , dus dat is helemaal fijn.

www.budgethomestore.nl



Deze eetkamerstoelen heb ik bij de Kwantum gevonden, ze zitten heerlijk en ze zijn nog leuk ook.

www.kwantum.nl


Deze vinden we ook heel erg gaaf, maar die zijn wat duurder.
En we moeten natuurlijk wel een beetje op het geld letten..


Deze bijzettafel is eigenlijk gewoon simpel.
Zwart in een houtlook.
Past overal bij en is handig.


Deze vloerkleed van Volero.nl vind ik echt schattig, alleen 1 maat groter.

www.volero.nl

We gaan in een appartement wonen en daar gaan we eerst een muur uit slopen.
In dat stukje komt een knus hoekje met de bank en televisie.
Daarbij leek het mij dus echt leuk om deze kleed erbij neer te leggen om er een geheel van te maken.

Verder hebben we natuurlijk nog meer spullen nodig en kan ik niet wachten om het allemaal te halen en in te delen.
Maar zo hebben jullie wel een beetje een idee hoe we het willen.
En ik heb het geluk dat Richard makkelijk is en alles toe laat.
Ik mag dus lekker mijn gang gaan en natuurlijk laat ik het wel allemaal aan Richard zien en geeft die eerlijk zijn mening.
Maar eigenlijk vind Richard alles leuk en mooi wat ik voorstel.

Nou dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

1 opmerking:

  1. Oalala 2 weken nog maar, spannend
    Leuke meubels hoor, ik ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen