maandag 27 april 2020

VACATION - CUBA 1

Nou het is voor mijn gevoel al een hele tijd geleden, maar vorig jaar augustus ben ik samen met Richard naar Cuba geweest.
Pfoee wat heb ik hiervan genoten en ik zou zo weer terug gaan.

Onze kamer was fantastisch, want als we de schuifdeur open deden waren we al op het strand.
Dat is toch genieten?!

Elke dag lagen we aan het strand en lag ik een groot gedeelte van die tijd in het water te snorkelen.
Ook hebben we veel gelezen en geslapen natuurlijk, want wat slaapt nou lekkerder dan een bedje, palmbomen, zon, geluid van de zee en een klein briesje?!
Dit is toch gewoon het ultieme vakantiegevoel! , tenminste voor mij wel.

Ik denk dat ik de blogs in meerdere delen moet doen, want we hebben echt onwijs veel foto's gemaakt.
Dus bij deze deel 1 :


We hadden een tussenstop bij de hoogste brug van Cuba  (350 meter).






Er vlogen heel veel Roodkopgieren rond.





Aan het strand zat een eettentje, waar we bijna elke dag hebben gegeten.
Ze hadden daar heerlijk eten , alleen we moesten wel erg lachen toen ik een salade bestelde..
Ik kreeg namelijk een bord met een paar schijfjes komkommer (zie foto hierboven).


Zo fijn een Jetlag.. ik heb er elke dag last van gehad.
Dus de vakantie heb ik niet heel goed geslapen, maar dat haalde ik wel in op het strand.


Richard was mij regelmatig kwijt, want ik lag voor een groot deel in het water.
En ik ging dus ook het water in als Richard lag te slapen.



We hadden een goed gevulde tas mee , zo dat we wat te doen hadden.
Boeken, zonnebrand, oordopjes, pennen en puzzelboekjes.




Prachtig uitzicht met het eten.


We hadden een all-inclusive vakantie, dus we hoefde ons nergens druk over te maken.
En het eten was echt fantastisch.
Ik ben gek op rijst en dat was er elke dag.
Ook aten we veel garnalen.



Ik was zo verbrand op mijn schouders van het snorkelen, dat ik van Richard een t-shirt aan moest als ik het water in ging.

Dat was het weer voor deze keer, de volgende blog gaat over Havana, want daar zijn we een dag heen geweest.

Tot snel xx

2 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's van een geweldige vakantie en van 2 lieve schatjes ♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen