dinsdag 21 april 2020

SAMEN WONEN,

Zoals ik in de update al aangaf, heb ik leuk nieuws.

Richard en ik gaan samen wonen!!!

We waren al even aan het kijken, bezichtigingen en bieden.
Maar helaas werd dat allemaal niks en gingen mensen hoger bieden dan dat wij hadden gedaan.

Maar op 9 april hebben we een bezichtiging gedaan en 10 april gelijk een bod.
En na contact gehad te hebben met de makelaar en de makelaar weer met de verkopers, is ons bod geaccepteerd !!
en dat betekent dat Richard en ik gaan samen wonen!!!
We hebben een appartementje gevonden in Ede.
Ik vind het echt zo onwijs gaaf en heb er echt heel erg veel zin in.
En het leuke van dit appartement is , is dat mijn zus in het zelfde complex heeft gewoond en dat mijn nichtje daar geboren is.

Natuurlijk vind ik het ook spannend, maar wel op een goede manier.
Dan leef je echt elke dag bij elkaar, want nu slapen we nog wel eens apart en zien we elkaar niet elke dag, maar dan natuurlijk wel.

Gewoon elke dag goedemorgen kunnen zeggen en slaap lekker.
Ook denk ik steeds aan het idee dat ik het jaren geleden nooit had verwacht, überhaupt een vriend krijgen had ik nooit verwacht laat staan samen wonen.
Ik ben Richard ook echt heel erg dankbaar dat die dit met mij wilt doen en dat die ONS echt vertrouwen geeft en er vertrouwen in heeft.

Helaas moeten we wel een half jaartje wachten voor dat we de sleutel krijgen.
Maar ik denk dat de tijd wel snel voorbij zal gaan, ook omdat we richting de zomer gaan.

Maar in die tijd kunnen we wel goed sparen, wat ook heel erg fijn en nodig is.
En natuurlijk het allerleukste : we moeten meubels en spullen kopen!!!
Daar heb ik echt veel zin in, want ik ben gek op inrichten.
Helaas zit daar een kostenplaatje aan en is het sparen wel even handig.
Ik heb al wel wat meubels gezien die ik echt onwijs gaaf en leuk vind.
Van de kwantum, Xenos, leenbakker, IKEA en noem maar op.

Dus zoals je misschien wel kan lezen, heb ik er echt heel erg veel zin in.
Tot snel xx

2 opmerkingen: