dinsdag 20 november 2018

ZEELAND

9 november zijn Miranda, Matthijs, Richard en ik een weekendje weg geweest naar Port Zelandé.
We wilde gewoon een rustig en gezellig weekendje.
Ik vond het wel spannend, want ik ben toch weer weg van huis en wist niet helemaal wat ik kon verwachten.

Uiteindelijk heb ik een onwijs leuk weekend gehad.
Gewoon lekker rustig aan gedaan, heerlijk gegeten en genoten.
Het was fantastisch weer om naar het strand te gaan dus dat hebben we ook 3 keer gedaan.

We hebben niet heel veel foto's gemaakt, maar de gene die we gemaakt hebben zijn heel erg leuk.
Dus bij deze een paar foto's:






Ook zagen we een paar zeehonden, dat was echt gaaf om te zien.






Zodra Richard de camera heeft, krijg ik hem ook niet meer terug en moet ik vaak op de foto.



Zo verliefd op jou!!!






We zijn natuurlijk wezen zwemmen want ja Center Parcs dan moet je ook even zwemmen.
Maar ik wilde heel graag midget golven, ik was er totaal niet goed in, maar het gaat mij toch meer om de gezelligheid en ik heb zeker gelachen.



Lieve schat je laat mij altijd lachen en maakt mij echt gelukkig!
Ik hou van jou.

Dit waren een paar foto's van het weekend, ik heb 100% genoten en zou het zo weer over doen.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Enjoy
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten