maandag 24 september 2018

Home

Ik zit redelijk vaak op Pinterest en dan kijk ik voor al naar huis inrichtingen.
Ik ga nog lang niet op mijzelf wonen, maar ik vind het wel heel erg leuk om naar te kijken.

Natuurlijk fantaseer ik dan wel hoe mijn huis er ooit uit komt te zien.
En ik sla ook aardig wat op op Pinterest.

Het leuk mij leuk om met jullie te delen wat ik leuk vind en wat ik ooit misschien in mijn eigen huis zou willen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Zoals je ook wel zal zien vind ik verschillende stijlen leuk.
Of het is wit, rustig en weinig spullen.
Of het is donker, spulletjes, maar toch wel warm.

 Kleden, plaids, kussens, groene planten, open haarden en nog veel meer.


Ik vind de stoel echt heel erg leuk staan.
Je zal denken in een hoekje is niet zo mooi, maar ik vind het wel wat hebben.


In mijn kamer heb ik ook een zo een kast staan en vind het echt leuk.
Maar het kleedje erbij en de zachte kleuren maakt het nog leuker.
De spiegel vind ik ook een schattig detail.


Hier vind ik de muur echt zo gaaf eruit zien.
Ik vind de kleuren combinatie sowieso wel mooi.



Ik vind lijstjes altijd wel leuk staan, vooral als er foto´s in zitten dat maakt het voor mijn idee persoonlijker en meer een thuis gevoel.


Ik ben gek op de bruine leren banken, het ziet er echt stoer uit.


Een lekkere open haard , met de aankomende herfst en wintermaanden lijkt me dat echt super.



Mooie en strakke slaapkamers. veel wit en lichte kleuren.
Natuurlijk kussens en plaids.


Groene platen zijn een must have!


Ik vond hier de kleur muur heel erg gaaf.
En natuurlijk weer de bruine leren bank.


De stenen en grote raam zijn echt geweldig.


Bijzettafels, fotolijstjes, kleed en weer de bank.
Helemaal leuk, alleen ik zou andere kleuren gebruiken.


Een mand met kleedjes en kussens, lijkt wel de hemel voor de koude dagen.



Ik vind lampjes echt leuk, hier om de spiegel
Maar boven het bed of in de tuin vind ik het ook geweldig.
Het kan eigenlijk overal.


Een schuifdeur, ja wat moet ik daar nou bij zetten.
Die vind iedereen toch gewoon super?!


Wat ik later echt ga halen is een platenspeler.
Ik vind dat er zo mooi uitzien en de muziek vind ik echt heerlijk luisteren.


En om het af te sluiten, een super leuk idee om je foto's te laten zien.
Hier hebben ze kleine vaasjes er tussen gedaan, hoe leuk is dat?!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Enjoy
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten