zaterdag 8 september 2018

MALLORCA - 4

Schat bij deze: ik hou echt heel erg veel van jou en zou nooit een ander willen.
Je bent alles wat ik nodig heb, je maakt mij gelukkig en weet mij altijd aan het lachen te maken.
Nog nooit iemand zo zorgzaam gezien, misschien soms iets te zorgzaam haha.
Je bent echt de aller liefste, leukste en ja ook de gekste !

𝐼𝓀 π’½π‘œπ“Š 𝓋𝒢𝓃 π’Ώπ‘œπ“Š 𝓂𝑒𝓉 𝒽𝑒𝑒𝓁 𝓂𝒾𝒿𝓃 𝒽𝒢𝓇𝓉 
Dag 9 :
jammer genoeg is dit onze laatste dag.
Ik heb zo een leuke vakantie gehad en heb er 100% van genoten.
Gelukkig is alles ook goed gegaan tussen Richard en mij, want dat is altijd maar afwachten want je zit 24/7 op elkaars lip.
Maar in ieder geval de laatste dag zijn we een stukje wezen lopen, naar winkeltjes geweest want ja bij een vakantie hoor souvenirs en hebben we bij het hotel gezeten.
We zouden namelijk pas laat opgehaald worden door de bus dus we hadden de hele dag voor ons zelf.
Ik vond het een gezellige dag!
Toen we eenmaal op het vliegveld aankwamen, kwamen we erachter dat het vliegtuig vertraging had. In plaats van 22:35 vliegen,, vlogen we pas om 01:05.
Dat was wel vervelend want de winkeltjes en restaurants waren allemaal gesloten op het vliegveld.
En daarbij kreeg ik migraine en werd is misselijk en had Richard hoofdpijn.





Dit was ons hotel.
















Echt heel erg blij met deze foto´s!






Er waren daar heel veel katten. 
Op dat moment zaten er 12.



Gelukkig konden we nog gauw iets eten voordat alles dicht ging.
Voor het eerst in mijn leven een glutenvrije Big Mac op en het was echt heerlijk!!
Hopelijk komt die ook een keer in Nederland.





Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten