woensdag 5 september 2018

MALLORCA - 3

Ik zou eigenlijk maar 3 delen maken, maar terwijl ik hiermee bezig was besefte ik dat de laatste 3 dagen heel veel foto's hebben en dan ben ik bang dat ze te lang worden.
Dus er komt nog een 4e deel met de foto's van onze laatste dag.
Ik ben echt onwijs blij met de foto's.
Al vast sorry voor alle foto's in deze blog.
Dag 7:
Vandaag weer lekker naar het strand geweest en bedjes met parasol gehuurd.
We hadden nu allebei de duikbril mee, dus we gingen naar de andere kant van het strand.
Daar waren onwijs veel vissen en nog grote ook.
Gelukkig hadden we de GoPro meegenomen.
Toen we terug waren bij het hotel zijn we nog even wezen zwemmen in het zwembad.
Ik ben echt heel erg blij met deze foto's.
Je ziet de vissen echt goed, het water is helder en het is gewoon mooi.
Zo verliefd op jou!
Dag 8 :
We gingen met een boottrip mee.
Het was echt fantastisch.
We zagen allemaal mooie dingen, we hadden een stop van 2 uur in een stad, we mochten 2 keer gaan zwemmen (wat echt gaaf was), maar het aller mooiste was dat er een dolfijn naast de boot kwam zwemmen. Precies aan de kant waar Richard en ik zaten het was echt prachtig! Jammer genoeg waren we te laat voor een foto, maar dit zal ik echt nooit vergeten.
Ik ben gek op watermeloen dus dat er een ijsje van was, was natuurlijk helemaal geweldig.
En dan nu de foto's en filmpjes met de GoPro.




We hadden nog veel meer foto´s en filmpjes maar ik ga niet alles erop zetten, want het waren er heel veel.


Ik heb elke ochtend en avond meloen gegeten, het was echt heerlijk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten