donderdag 30 augustus 2018

MALLORCA - 2

Vandaag gaan we door met dag 4, 5 en 6.

Ook deze dagen hebben we aardig wat foto's gemaakt.
Dag 4:
Het werd een rustig dagje, omdat ik de avond ervoor niet lekker was.
Dus we bleven dicht bij het hotel.
Lekker bij het zwembad gelegen gelukkig ging het al stukken beter.
We hebben (vind ik) leuke foto's gemaakt.
Na het avond eten (wat altijd heerlijk was) zijn we weer bij het animatie team gaan kijken. Erg gezellig!












Ik hou echt onwijs veel jou!









Dag 5:
We zijn vandaag naar het strand gegaan, deze keer de grotere.
Toen we er aankwamen was het aan het regenen dus we gingen eerst even wat drinken op een terrasje waar je zo de zee kon zien. 
Gelukkig hield het regenen snel op en konden we lekker aan het strand liggen.
We hadden weer 2 bedjes gehuurd met een parasol.
Na het strand zijn we nog even het zwembad ingedoken.



Door het zoute water had ik best wel last van mijn ogen..zelfs met een duikbril haha













Yesss , glutenvrije spaghetti !!

Dag 6 :
Vandaag weer een dagje aan het zwembad.
Gewoon een lekker rustig dagje.





 Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten