donderdag 23 augustus 2018

MALLORCA - 1

In eerste instantie zouden Richard en ik op vakantie gaan naar Griekenland, dat hebben we helaas door privé omstandigheden moeten annuleren.
Gelukkig hebben we nog een vakantie kunnen boeken naar Mallorca.
We zijn 9 dagen geweest en hebben onwijs genoten.
Ik heb Richard nog beter leren kennen en ben nog gelukkiger met hem dan dat ik al was.

We hebben aardig wat foto`s gemaakt en die wil ik graag met jullie delen.
Het leuke aan de foto´s vind ik dat ik eindelijk een beetje naar mijzelf durf te kijken en blij durf te zijn met hoe ik eruit zie.
Ik ben nog niet helemaal gelukkig met mijzelf, maar dit is al een heel verschil met hoe het een paar jaar geleden was of eigenlijk een paar maanden geleden.
Daarbij zie ik op veel foto´s bij mijzelf een echte lach, een lach van blijdschap, een lach van gelukkig zijn en absoluut een lach van verliefdheid.

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik mijn ware liefde heb gevonden.

Ik hoop dat jullie de foto´s leuk vinden:


Dag 1:
We vertrokken vroeg in de morgen naar Schiphol want we vlogen om half 7.
9 uur kwamen we aan in Mallorca, de bus stond al klaar en werden gebracht naar het hotel.
Wel een beetje vroeg dus we konden nog niet onze kamer op.
Gelukkig konden we de koffer's wel gewoon kwijt, dus gauw omkleden en snel het zwembad in.
om 2 uur konden we naar onze kamer en toen gingen we douchen en weer omkleden.
We zijn toen wezen lopen om te kijken hoe ver het strand was.
Dat was eerst even zoeken, maar we hadden het gevonden en het was hartstikke mooi.
Het water was mooi helder blauw en het ziet er altijd zo leuk uit met al die schattige parasols.
Het was wel even wennen aan het warme weer en ik zweette me kapot maar wat is het toch genieten.
Samen even weg en genieten van het weer en het mooie Mallorca.
Ik was wel heel erg moe, waarschijnlijk door de zenuwen vooraf.
Dus redelijk op tijd naar bed.









Dag 2:
Lekker een dagje naar het strand gegaan.
We hadden 2 bedjes gehuurd met een leuke parasol.
Voor de vakantie heb ik een action camera gekocht die ook onder water kan.
Echt super leuk en die hebben we deze vakantie ook vaak gebruikt.
De zon konden wij elke avond zien onder gaan, wat echt heel erg mooi was zoals je wel kan zien.
We hadden lekker gegeten en s'avonds bij het animatie gekeken.
Er was elke avond wel wat te bekijken, ook voor volwassenen.




 Jammer van de vlek op de foto..











Dag 3:
Vandaag een dagje aan het zwembad.
We hadden een Bali bed gehuurd voor een dagje en daar kregen we champagne en een schaal fruit bij.
Weer lekker gegeten er was elke dag wel wat anders, verschillende soorten vis en vlees en aardappels of aardappelpuree. echt veel keus.
Daarna weer gezellig naar de animatie.


















We hadden aardig wat puzzelboekjes mee, wat betekent ook pennen en Richard vond het leuk om op mijn arm te tekenen.. Natuurlijk wel lief dat het een hartje is.


Ik ga elke blog 3 dagen doen.
We zijn 9 dagen weg geweest dus er komen 3 blogs over Mallorca.
Het zijn namelijk aardig wat foto's en ik vind het zelf fijner lezen als ze wat korter blijven.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten