maandag 26 november 2018

UITDAGING

Veel mensen weten dat ik al wat jaren thuis zit met vrijwilligerswerk en soms heb ik werk gehad maar dat was dan voor een weekje, omdat het niet goed ging met mij.

Nu gaat het gelukkig veel beter met mij , ook al ga ik in december wel weer beginnen met therapie.
Maar dat gaat niet over mijn heimwee, hier kom ik nog op terug.

Vorige week kreeg ik een mailtje dat ze bij de gemeente mensen zochten voor een project van 3 maanden die van fotografie, video en social media houden of in ieder geval het interessant vinden.
Je moest terug mailen en dan zou je weer een reactie krijgen om te zien of je bent uitgekozen om hier aan mee te mogen doen.

Ik heb een mailtje gestuurd en ben gewoon uitgekozen.
Mijn ouders, vriend en nog wat mensen wisten dat ik mij had opgegeven, maar ik had er weinig vertrouwen in, want er zouden wel meer mensen zijn die beter zouden zijn en meer ervaring zouden hebben.
Maar ik ben gewoon uitgekozen!!
Afgelopen woensdag was de eerste dag en ik vond het onwijs spannend.
Gelukkig is alles gewoon goed gegaan, maar was ik wel blij toen ik weer thuis was.
Want ik zit eigenlijk altijd thuis en als ik weg ben, ben ik nooit heel lang van huis.
Alleen nu zit er elke woensdag en vrijdag van 09:30 tot 16:00.

Het scheelt ook wel dat het een leuke groep is en ik dit echt interessant vind.
Ik leer steeds weer wat nieuws en vind het ook nog erg leuk.

Ook al weet ik dat ik dit leuk vind en het ook wel blijf doen, blijf ik het lastig vinden om van huis weg te gaan.

En ik weet dat ik het ga volhouden, maar het gevoel van angst blijft op het moment nog zitten.
Hopelijk gaat dat vanzelf weg.

Gelukkig heb ik mijn ouders en vriend die mij steunen en mij een berichtje sturen als ik het even lastig heb.

Ik ben benieuwd wat we nog allemaal gaan doen en wat ik verder nog ga leren, maar als ik het allemaal hoor ga ik nog heel veel leren.

Tot zover heb ik het erg naar mijn zin en zit ik er met plezier.

Dat was het voor nu.
Maar ik kan wel zeggen dat ik dit met een glimlach aan het typen ben.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten