donderdag 12 januari 2017

WHAT I LISTEN - 2

Ik ben zo'n iemand die best lang het zelfde muziek luistert.
En op een gegeven moment ben ik die liedjes weer zat.
Nu heb ik er weer een paar gevonden, die ik nu continue luister.

Dit wil ik graag met jullie delen.

Dus hierbij deel 2:

1. Elle king - Ex's & Oh's.
Ik vind het ritme fijn om naar te luisteren en het is echt een meezing liedje.


Je hebt ook een andere versie van Vanessa Hudgens & Ashley Tisdale.
Ik vind die versie ook echt super leuk. ↓


2. Cher Lloyd - Want U Back (US version).
Ik heb hem al zo vaak geluisterd dat ik hem uit mijn hoofd ken, dus ja ik vind hem leuk haha.



3. Village Girls - Thank God, I'm A Country Girl.
Ik blijf country muziek gewoon erg leuk vinden en dus moest deze erg absoluut tussen.


4. Hailee Steinfeld, Grey - Starving (Acoustic / Audio) ft. Zedd.
Ook hier ken ik het liedje helemaal van, gewoon lekker hard aanzetten en mee*schreeuwen*.



5. Rachel Platten - 1,000 Ships.
Gewoon omdat het kan!     


6. Sabrina Carpenter - Thumbs.
Ik vind het tempo leuk en ik vind dit echt een liedje voor in de auto.



Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat voor een soort muziek luister jij eigenlijk? laat het achter in de reacties!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten