dinsdag 10 januari 2017

INTERIEUR - 2

Aangezien ik echt heel erg bezig ben met interieur ideeën.
Natuurlijk ook voor later maar ook voor nu, ik vind het heel erg leuk om mijn kamer gezellig te maken.
Mijn kamer veranderd nogal vaak wat betreft de inrichting.
Je hoeft niet eens nieuwe spullen te halen om je kamer te veranderen, je veranderd de inrichting van plankjes, je zet je bed/kasten anders neer en het heeft al een heel ander gezicht.
Zelf koop ik aardig wat als het gaat om mijn kamer van waxinelichthouders tot kaarten.
En heel stiekem toch wel met de gedachte dat ik het later in mijn eigen huisje kan gebruiken.

Het is dat ik geen werk en dus geen geld heb om mijn eigen plekje te kopen, maar dromen mag altijd toch?
Gewoon een klein plekje, want ik wil helemaal niet iets wat groot is, maar wel iets wat knus en gezellig is.

Een keer in de week kijk ik wel op Pinterest, want ik vind het echt leuk om allemaal huis dingen te bekijken en ik vond het zo leuk om dit de vorige keer te doen in Interieur - 1.

Dus hierbij deel 2:



Hoe onrealistisch dit ook is, het lijkt mij zo gaaf om in zo een soort huis te wonen.
Gewoon lief en klein, maar onwijs gezellig.




Ik hou erg van de neutrale kleuren als basis.
Zoals een witte, zwarte of een grijze muur.
De bank, tafel en kastjes ook gewoon wit, grijs of zwart.
Wel wil ik veel groen (planten).
Een lekker kleedje op de grond en een plaid en kussens op de bank.
Ik ben best wel gek op de kleur koper/rosé goud dus de overige spulletjes zou ik dan in die kleur willen.


Ik vind de vorm van het plafond erg mooi hier, ook vind ik van die balken wel gaaf staan zoals je hieronder kan zien. ↓


Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten