zondag 8 januari 2017

TRAVEL - 1

Zoals ik in mijn Bucketlist lijst heb verteld, wil ik een Roadtrip maken en naar Australië gaan.
Ik wil absoluut reizen ik weet niet waarom, maar het lijkt mij heerlijk en fantastisch om allemaal plaatsen te bekijken en te ontdekken.
Overal heb je andere dingen, denk hierbij aan: Cultuur, taal, huizen, het weer en nog veel meer.
Ook al heb ik best wel last van heimwee, ik zou zo graag overal heen willen.
Een taalcursus doen in een bepaalde land, zwemmen in de zee, bergen beklimmen, scooter rijden om
alle plekken goed te kunnen zien en nog veel meer.
Het idee maakt mij al helemaal enthousiast.
Ik heb geen idee of het echt zo is, maar voor mijn idee kom je jezelf dan echt tegen en wordt je een beter ik!

Op Pinterest kijk ik altijd naar quotes, plaatjes en plaatsen van landen.
Dat wil ik graag met jullie delen.

www.shakeit.pl:

Dit lijkt mij echt heerlijk, met de auto gewoon ergens heen gaan en genieten!

"My goal is to run out of pages in my passport" #travel #quote:

Dat is toch fantastisch, gewoon zoveel stempels in je paspoort dat er geen plek meer is.

go find yourself! #travel the #world #justawaycom #reisen #urlaub #quotes:


Adventure Fund custom glass money jar by MonikaKVeith on Etsy

Ik heb nu ook een potje gemaakt waar ik geld in kan doen voor een reis.
Bij Ef Education NL, kan je een taalcursus doen in verschillende landen, dat lijkt mij zo gaaf om te doen.

Lijkt het jou ook leuk om een taalcursus te doen ga dan naar deze site:
http://www.ef.nl/pg/taalcursus/

Wil je hun site en andere opties bekijken ga dan zeker even naar hun home page:
http://www.ef.nl/

Het lijkt mij ook heel erg gaaf om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland, zoals schildpadden, apen en olifanten redden of een handje helpen.
Dat lijkt mij echt fantastisch!
Je hebt een website waar je dat soort projecten kan vinden, bekijk zeker even hun site.
https://travels.kilroyworld.nl/

Dat was het weer voor vandaag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Dit is niet gesponsord, was het maar zo'n feest! haha

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten