zondag 15 januari 2017

FASHION - WINTER

Zoals ik in Fashion al heb gezegd vind ik het erg leuk om op pinterest te kijken naar Fashion.

En aangezien het nu echt winter en koud wordt, leek het mij leuk om winter outfits te bekijken.

Deze wil ik graag met jullie delen.

Dus hierbij deel 2 van Fashion:


In de winter draag ik vaak meerdere laagjes, een lekkere wijde trui met een vest en blouse en om het nog meer compleet winter te maken een sjaal.


Een heerlijke trui. 
Ik denk alleen wel dat de schoenen een beetje koud zijn, ik zou dan eerdere Timberlands aan doen.




Ook hier een warme trui, muts en ontzettend warme schoenen/laarzen.




Ik dacht laat ik er ook maar wat kleur tussen doen, ik vind deze trui persoonlijk wel heel erg gaaf!
Wel zou ik andere schoenen doen, niet echt mijn smaak.





Ik vind dit wel een erg leuke combinatie, een warme trui met een spijkerjack erover. I love it!



Ook hier een combinatie met een blouse, ik ben er gewoon gek op.

Dat was het weer voor deze keer.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten