dinsdag 17 januari 2017

TEA TIME - 4

Het is alweer eventjes geleden dat ik een tea time heb gedaan.

Ik vind het altijd wel leuk om echt na te denken over de vragen van pickwick.

Dus hierbij deel 4 :

* Welk dier zou je voor één dag willen zijn?
- Ik zou zoveel willen zijn, kunnen vliegen als een draak, kunnen klimmen als een aap, kunnen rennen als een luipaard, kunnen zwemmen als een orka en zo fluffy als een panda.


* Wie vond je de meest vervelende leraar op school?
- Ik ga geen namen noemen of iets in die richting, maar ik had een leraar die tegen mij zei dat ik niks ging bereiken in het leven. Ja, daar wordt je lekker zelfverzekerd van?! NOT

* Welke voorwerpen uit je huis zou je meenemen bij een brand?
- Zoals zoveel mensen zeggen, maar wat ook zeker waar is zijn de fotoalbums.
Daar staan zoveel herinneringen in, die zou ik nooit kwijt willen.

* Wat wil je voor je volgende verjaardag bereikt hebben?
- Het liefste wil ik dat mijn blog groter wordt, maar dat is wel een beetje onrealistisch.
Maar het zou wel onwijs gaaf zijn!


* Hoe ziet jou perfecte date eruit?
- Ja, ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk meer als je mij een camera geeft en als we dan naar de dierentuin gaan ben ik blij! haha


* Welk beroep zou je weleens voor een week willen proberen?
- Ik zou best wel veel willen, bijvoorbeeld een professional fotograaf, Panda verzorger, Orka trainster of fulltime blogger


Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

1 opmerking: