zondag 20 november 2016

ZOO - OUWEHANDS

Op 2 juli 2014 zijn mijn ouders en ik naar Rhenen geweest, dat is al even geleden, maar ik blijf de foto's leuk vinden.
Dus die wil ik dan graag met jullie delen.

De foto's van Ouwehands dierenpark:



Te schattig, dit kleintje stond bij zijn mama te drinken.



Tussendoor even koffiepauze, daar was dit musje ook blij mee haha




Nou, eet smakelijk!




Zie hem toch leuk zitten, geweldig!


Beren lijken zo lief en het eerste wat ik dacht was geef hem wat honing, maar zo lief zijn ze niet.




Dit zal maar op je af komen stormen, nou ik weet zeker dat je je dan echt kapot schrikt, haha


En nu komen we aan bij één van de leukste dieren van de dierentuin.





Ik denk wel, dat dit 1 van mijn favoriete foto's is, dat onschuldige hoofdje. Echt hier hou ik van!





Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

xx

2 opmerkingen: