zaterdag 19 november 2016

FAVO FILMS - 2

Aangezien ik een echte film liefhebber ben en echt te veel films leuk vind.
Doe ik het in meerdere delen.

Dus hierbij Favo Films deel 2:

- Free willy: Hoe leuk hij zwemt gewoon met een orka!
Dat lijkt mij zo gaaf om te doen.
Het zijn prachtige dieren en de spanning in het verhaal is geweldig.




- Safe haven: Waarbij je in het begin denkt, wat is er allemaal aan de hand is het echt een leuke, spannende en romantische film.




- She's the man: echt een fantastische film.
Vol met komedie en het gaat over een meisje die zich verkleed als haar broer om te laten zien dat ze onwijs goed is in voetbal, dat vind ik echt gaaf !



- Grease: uhm moet ik daar echtwat over vertellen?
Ik denk dat iedereen deze film wel kent toch?!


Nou, dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten