maandag 21 november 2016

TEA TIME - 3

Er zitten zoveel leuke vragen tussen of van die vragen waar je echt over gaat nadenken.
Ik merk dat Tea Time best goed bekeken wordt, dus daarom nu al deel 3.

Dus hierbij Tea Time 3:

* Welke landen heb je allemaal bezocht?
- Amerika, Spanje, Kroatiƫ, Frankrijk, Luxemburg, Belgie, Duitland en Oosterrijk

* Hou je meer van honden of katten?
- Ik hou eigenlijk van allebei, ook al was ik altijd bang voor honden.
Maar als ik dan echt moet kiezen, hou ik wel meer van katten.



* Welke naam zou je jezelf geven als je deze mocht veranderen?
- Ik vind heel veel namen leuk, maar ik ben ontzettend blij met mijn naam.
De reden daarom is: mijn ouders hebben hem verzonnen, ik vind dat gewoon leuk.

* Wat is je favoriete gerecht?
- Dat is een hele makkelijke, ik hou van wraps met kip.
Ook ben ik echt gek op bloemkool en Pizza natuurlijk.



* Wat zou je uitvinden als alles te realiseren was?
- Een pilletje die je kan nemen als je Coeliakie hebt, waardoor je gewoon gluten kunt eten zonder dat je ziek wordt.

* Wat is het meest bijzondere wat iemand ooit voor je deed?
- Ik ga nu ook zeker namen noemen, dat zijn duidelijk mijn ouders.
Die zijn altijd bij mij gebleven in de tijd dat het even niet zo goed ging met mij. Ze zijn mij altijd blijven steunen.
Ik hou van jullie!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten