dinsdag 22 november 2016

LANDSCHAP

Je staat er nooit echt bij stil, maar de lucht kan ongelooflijk mooi zijn.
En dat allemaal bijvoorbeeld vanuit je raam.
Van helderblauw, wolkjes, bliksem, als het stormt of in de avond met allemaal verschillende kleuren.
De lucht is altijd anders en dat maakt het juist zo mooi.
Ik vind dat toch wel iets om bij stil te staan, geniet een keer van hoe mooi het allemaal kan zijn.
Dat maakt je dag toch wel fijner, geniet van deze kleine dingen.

Hier de foto's van de lucht:





Dit noem ik nou echt genieten, ik kan er de hele avond naar kijken.




Hier stormde het, het zijn niet heel scherpe foto's, maar ik vond het wel mooi hoe de wolken waren.




En zo zie je dat er heel veel verschil is met alle kleuren, eerst een beetje oranje en daarna paars met roze.


Ik vond de kleuren hier zo mooi, van boven aan een beetje blauw/paars en dan oranje en geel eronder.
Echt prachtig.


Al deze foto's zijn gemaakt vanuit mijn raam of het zolderraam.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten