donderdag 24 november 2016

AMERIKA - 2

Aangezien ik een paar dagen in Amerika was, doe ik van elke dag een blogje schrijven.
Dus hierbij dag 2:

Zondag 23 Augustus,

De nacht was op zich wel goed, maar wel kort.
We zijn de ochtend lekker rustig begonnen, gedoucht, ontbeten en nog even gezellig thee gedronken.


Mijn ouders gingen samen even in het restaurant ontbijten, dat was de eerste en laatste keer.
Voor 1 bak yoghurt en 2 bakjes fruit betaalde je 22 dollar, omdat alles op gewicht ging.


Handig zo'n selfiestok, even foto's maken voordat we gaan.







Met een bus van het hotel kon je naar de pretparken gaan.
We kozen er vandaag voor om naar Universal Studio's te gaan.



Voor je naar de parken kon liep je over de City Walk, erg leuk!





Het Hardrock Cafe.





 Yeah, we zijn bij Universal Studio's aangekomen!



Het is allemaal zo groot daar, echt ongelooflijk!!
Je kon ook met diverse karakters op de foto, ik dacht ja nu we er toch zijn waarom niet, haha


 Dora en Diego.


Minions.

In het park stonden ook best veel gave auto's dus ook daarmee op de foto, haha.







Met mijn zus in een achtbaan.
Het was een achtbaan voor kleinere kinderen, maar toch was die leuk en snel!




Tussendoor even gegeten en ook hier hadden ze glutenvrij eten.



Op naar het gedeelte waar ik onwijs veel zin in had, HARRY POTTER !!!






Dit was zo vet, op een gegeven moment hoor je allemaal gebrul en dan Bam, spuugt de draak vuur.




Dat was genoeg Harry Potter voor nu.
Ook was er elke dag een Blues Brothers show, echt leuk.











Even gauw een foto van ons vieren maken.
Persoonlijk vind ik deze foto erg leuk!


En nu komt er weer een deel Harry Potter, er was een trein (oftewel de Hogwarts Railways).
Daarmee kon je naar het andere deel van het park dus dan ging je naar Island of Adventures.









Dit is absoluut mijn favoriete foto, geen idee waarom, maar ik vind hem echt super!






Ik was absoluut een toerist, telefoon, selfiestick en camera.
Dat verklaart ook wel hoe ik aan mijn +1000 foto's kom.




Oke, deze foto is een klein beetje ingezoomd, maar je kon echt dicht bij deze nieuwsgierige eekhoorn komen.


Even een muntje gooien, * Fingers Crossed *



Na een dag in de hitte te hebben gelopen, weer lekker naar "huis".
Ik had me goed ingesmeerd met zonnebrandcrème, maar ik was gewoon verbrand.
In de avond hebben we nog even gezwommen en daarna lekker genoten van het uitzicht.




Dit was aan de achterkant van het hotel, echt prachtig.



Dit was het uitzicht bij onze voordeur, we keken uit op het zwembad en de rest van het hotel.



Ja, toen werd het wel erg donker en kwam er storm.
Bij de tweede foto, is het paars maar dat was bliksem achter de wolken.


Dit is een filmpje van het onweer.

Dat was het weer voor deze blog.
Ze zijn wel wat langer geworden dan ik dacht, hopelijk is dat niet erg.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

3 opmerkingen: