zondag 13 november 2016

ZOO - BEEKSE BERGEN

Op 20 december 2015 zijn we naar Beekse Bergen geweest, met we bedoel ik: mijn vader, moeder, zus, haar vriend en ik.
We hadden vrijkaartjes, dus dat is altijd leuk.
Het leukste aan Beekse Bergen vind ik dat je het park op verschillende manieren kunt bekijken.
Je kan gewoon lopen, met je eigen auto, met een safaribus of met een boot.
Wij hadden ervoor gekozen om eerst met de safaribus te gaan en daarna het park lopend te bekijken, aangezien je met de bus niet alles kunt zien.



Het was zo grappig om te zien dat er zoveel ruimte is, maar dat ze toch met zijn allen bij elkaar liggen.




Even een tip; als je met de auto het park gaat verkennen, houdt dan rekening met het eigen risico, want toen wij in de bus zaten kwam er een kameel bij een auto en heeft die de zijspiegel kapot gemaakt, zoals je op de foto hier onder kan zien.

Omdat het in de buurt van kerstmis was, hadden ze de Safaribus leuk versierd met kerstballen en lichtjes.




Ik vond de Safaribus erg leuk, er was een gids die van alles over de dieren en het park vertelde. Er werden diverse overblijfselen doorgegeven om te bekijken, zoals een hoef van een giraffe, een gebit van een tijger of een gewei van een hert.











Deze twee Zebra's waren telkens aan het spelen.




Yes, ook hier hadden ze rode panda's.



Ook hier denk ik dat deze 2 beren aan het spelen waren of was het een echte ruzie??


Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

xx

2 opmerkingen: