maandag 14 november 2016

TEA TIME - 2

Deel 2 van Tea Time,

Ik vind het zo leuk om vragen te beantwoorden en al helemaal als je rustig een kopje thee drinkt.

Ik zat eraan te denken om telkens 6 vragen te doen, dat leek mij wel een mooi getal
Dus Enjoy !
* Waar mag ik je s'nachts voor wakker maken?
- Als je aan mijn bed zou staan en zeggen; Daisy wakker worden, we gaan op vakantie.
Volgens mij kan je iedereen daar voor wakker maken haha..



* Welke gave zou je willen hebben?
-  Ja dat is eigenlijk best lastig, want ik kan niet kiezen..
Ik zou met dieren willen praten, kunnen vliegen, onzichtbaar zijn, kunnen toveren zoals in Harry Potter of ik zou in een boek willen springen en die avonturen beleven.

En dan nu de uitleg van die gaven:
- Met dieren willen praten: Ja dat is toch gewoon gaaf, want ik vraag me namelijk altijd al af wat een dier denkt.
- Kunnen vliegen: Gewoon overal heen kunnen en dat nog gratis ook.
- Onzichtbaar zijn: Alles mee kunnen maken of ongemerkt een vliegtuig in kunnen. Echt waar ik denk, dat er dan veel meer mensen op vakantie zouden gaan.
- Kunnen toveren: Nou zoals ik bij mijn "Favo Films" al gezegd heb ben ik gek op Harry Potter.
Allemaal spreuken kunnen leren, ja dat lijkt mij gewoon geweldig.
- In een boek kunnen springen en die avonturen beleven: Ik heb sowieso, als ik een boek lees, dat ik denk hoe zou dat in het echt zijn dus ik denk dat ik het daarom wel zou willen.
Toch een soort ander leventje leiden.

* Welke droom zou je heel graag zien uitkomen?
- Die is makkelijk te beantwoorden, dan ga ik toch wel voor de wereldreis.

* Wat is jouw favoriete sprookje?
- Ik heb wel meerdere favoriete sprookjes, dus die ga ik ook vertellen.
Rapunzel, Brave en Peter pan.



* Waar zou je beroemd mee willen zijn?
Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als mijn blog heel bekend wordt en anders hoop ik met mijn foto's.


* In welk boek zou jij de hoofdpersoon willen zijn?
- Harry Potter en dan wil ik Hermelien zijn.
Zij is zo slim en kent alle spreuken!




xx

2 opmerkingen: