donderdag 11 juli 2019

VACATION - CUBA

Oke, mijn vriend en ik zouden eerst gewoon in Nederland op vakantie gaan.
Met de auto naar Texel en zo langs de kust gaan rijden.
Maar toen werden de plannen gewijzigd en zo als je al kan lezen in de titel gaat onze reis veel verder dan Texel, want we gaan naar Cuba!!



Ik ben hartstikke gek op reizen, vroeger toen we naar Kroatiƫ en Spanje gingen vond ik het al geweldig.
Toen ik een paar jaar geleden onze reis naar Amerika had gewonnen, wist ik het zeker.
Ik ben echt gek op reizen.
Het liefst zo ver mogelijk, begrijp me niet verkeerd want Spanje en gewoon Europa is ook echt hartstikke leuk en wil ik ook nog graag heen.
Maar ik vind het in de verre landen zo gaaf dat het cultuur, het eten en alles er om heen zo anders is.

En dan gaan we nu dus gewoon naar Cuba.
Mijn hemel wat ben ik zenuwachtig..
We gaan pas over een maand, maar mijn lijstjes liggen al klaar.
Ik ben sowieso van de lijstjes, maar zo een verre reis met alleen mijn vriend vind ik dus extra spannend.
Ik lig er nu gewoon al in de nacht wakker van..

Het is een vlucht van ongeveer 11 uur, nou vind ik dat niet zo heel erg.
Maar toen we naar Amerika gingen ben ik heel erg ziek geworden in het vliegtuig en ik hoop dat , dat niet weer gebeurt.

Ik heb wel echt onwijs veel zin om met mijn vriend op vakantie te gaan, vorig jaar zijn we naar Mallorca geweest en hebben we heel erg genoten.
En ik ga er van uit dat het nu weer genieten wordt.

Lekker aan het strand liggen, snorkelen, Cuba ontdekken en extreem erg genieten.
Ik kan ook echt niet wachten om foto's te maken, op Pinterest zit ik al naar allerlei foto's te kijken.
Nu ben ik zelf heel erg onzeker over hoe ik eruit zie, maar ik ga gewoon veel foto's van mijn vriend en Cuba maken.
En natuurlijk van ons samen!
Stiekem hoop ik wel dat er wat foto's van mij worden gemaakt, gewoon puur voor mijn fotoalbum als herinnering.

Om helemaal uit mijn comfort-zone te komen, wil ik ook in jurkjes en rokken lopen, het is in Cuba zo warm dat ik het denk ik niet kan uithouden om in broeken en alles rond te lopen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik er echt serieus onwijs veel zin in heb en echt niet kan wachten op het moment dat ik de koffers kan gaan pakken en we naar schiphol rijden.

Het samen zijn met mijn vriend, het snorkelen, gewoon lekker met de tenen in het zand, zonnen, lekker eten en gewoon extreem erg gaan genieten van mijn vriend en onze vakantie.

Schat als je dit leest, WE GAAN NAAR CUBA !!!! Ik hou van jou

xxx I NEED VITAMINE SEA !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten