vrijdag 12 juli 2019

SHOPLIST - VACATION - CUBA

Het vervelende vind ik toch wel dat ik ben aangekomen het afgelopen jaar..
Wat dus betekent dat ik niet alle kleding meer aan kan , die ik vorig jaar in Mallorca aan had.
Maar het leuke daar aan is dan weer wel dat ik kan gaan winkelen..

Helaas was de vakantie nou niet betaald goedkoop, dus is er weinig budget over voor nieuwe spullen en extra's.

Dus leek het mij wel leuk om te laten zien wat ik nog moet kopen en wat ik al gekocht heb.
Wat ik zeker nodig heb zijn korte broeken (Shorts),
Ik vind die heel erg lastig om te kopen , want ik ben heel erg onzeker over mijn benen en dan vooral mijn boven benen.
Ik heb thuis nog wel een paar korte broeken die ik pas, maar daar voel ik mij nou niet bepaalt zeker in.
Dus heb ik bij de c&a gekeken en daar hebben ze nu sale en heb ik een broek besteld, nu hoop ik dat die goed zit, want ik weet verder niet echt een site of een winkel waar ze fijne broeken hebben.

Verder heb ik nog topje nodig, vorig jaar had ik wat strakkere topjes aan en die kunnen nu ook wel alleen ook hier voel ik mij niet meer zeker in..
Ik heb een topje gevonden ook in de sale van de c&a, deze heb ik ook online besteld dus hoop dat die goed zit.

Ik heb 2 nieuwe bikini's gekocht, want mijn 2 meloenen groeien ook lekker mee dus ik paste mijn topjes niet meer.. en bij 1 bikini is het bandje kapot gegaan dus had echt een nieuwe nodig.
1 heb ik bij de Hunkemöller gekocht , ik vind die echt super leuk en vrolijk.
Het is de roze variant met een soort luipaard print.

en de andere heb ik bij de Hema gekocht , dat is een triangel topje en gewoon een simpel broekje in het donker groen.

Meestal is 1 bikini wel genoeg, maar als ik op vakantie ga vind ik het toch wel fijn om een extra te hebben, het kan altijd kapot gaan, vies worden en noem maar op.
Ook vind ik stiekem de afwisseling wel leuk haha.

Bij de Kruidvat heb ik een tuniek en een jumpsuit gekocht van de Wendy van Dijk collectie.
Ik weet nog niet helemaal of ik het ga houden, want voel mij er een bolletje in..
Maar mijn ouders en vriend vinden het wel leuk, dus ik moet er nog even over nadenken.

Verder heb ik eigenlijk nog een koffer nodig, maar die vind ik zo duur..
Ik ben echt verliefd op de koffers van SuitSuit, maar daar mag je wel wat geld voor neerleggen.
Dus dat gaat het helaas niet worden.

Mijn vriend en ik willen graag nog een snorkelmasker kopen, want we willen veel gaan snorkelen.
In Mallorca hadden echt veel mensen zo een snorkel en dat is echt ideaal.
Ik wil het zelf bij de Decatlon gaan halen.

Verder heb ik nog wat t-shirts nodig , ik ben gek op zwarte t-shirts met een kleine tekst of plaatje erop, alleen kan ik nog niet echt ergens vinden..

Ik heb een ketting en 2 ringen en die heb ik altijd om, alleen op vakantie ben ik gek op enkelbandjes, ik zou graag nog een enkelbandje willen met een schelpje er aan of iets dergelijks.

Het liefste had ik alles al gekocht, maar ja mijn portemonnee zegt helaas nee..
Maar het gaat wel goed komen.

Ik kan in ieder geval echt niet wachten om op vakantie te gaan!!
Heb er echt heel veel zin in.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten