dinsdag 8 augustus 2017

ZOO - DIERENRIJK NUENEN 30-07-2017 (2)

Vorige week ben ik met mijn ouders naar Dierenrijk Nuenen geweest.
Wat ik heel fijn vond aan dit park is dat je heel duidelijk een wandelroute hebt waardoor je niks mist.
Ook was het goed dat de dieren alle ruimte hadden.

Deel 1 staat al online : 

Hierbij deel 2:



De beren en wolven kregen te eten, dat gebeurde gewoon bij het raam.
Ze stonden zo dichtbij, ik heb niks ingezoomd, ze stonden gewoon echt dichtbij.


Ik vind dit wel een gave foto, want de ene beer staat overeind, eromheen staan nog wat beren en erachter staan wolven te wachten op eten.
Er gebeurt gewoon best veel in één foto.



Er waren niet heel veel apen dat vind ik wel jammer, want daar kan je vaak leuke foto's maken.




De Oehoe en de Sneeuwuilen.
Hele mooie dieren!



Bij de Lynx vind ik de oren zo leuk, met zo een pluisje op de puntjes.






Het blijven prachtige dieren.




Als ik leeuwen zie, denk ik altijd aan The Lion King.

Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

1 opmerking: