dinsdag 1 augustus 2017

ZOO - DIERENRIJK NUENEN 30-07-2017 (1)

Zondag ben ik met mijn ouders naar Dierenrijk Nuenen geweest.

We waren er nog nooit geweest , dus ik was erg benieuwd.
Het was een uurtje rijden.

Het is een heel mooi park en de verblijven zijn groot.
Er zijn veel speel gelegenheden voor de kinderen.

Ik heb wel wat foto's gemaakt, ze zijn niet allemaal even mooi.
Er was veel glas en het ging regenen waardoor er veel foto's onduidelijk zijn.

Maar hierbij deel 1:



De ringstaart maki's kwamen heel dichtbij, het was een open ruimte waar je doorheen kon lopen.


Er waren verschillende vogelruimtes waar je door kon, het was overal erg mooi.






Olifanten blijven mooie beesten !



Ook hier hebben ze rode panda's , jammer genoeg lagen ze hoog in de boom te slapen.


Ik vind de hond wasbeer echt schattig, het lijken net honden.



Ik vond zijn gewei echt zo mooi, ze waren echt groot.




Ik denk dat dit wel mijn favoriete foto is van de dag. ⬆



Ik vind de poolvossen echt zo lief en klein.



Toen het heel hard begon te regenen , zijn we gaan schuilen bij de Cheetah , want daar stond je overdekt.
Eerst zag je ze niet, maar even later kwamen ze telkens voorbij lopen bij het raam.

Dit was het weer voor deze keer, volgende week komt deel 2.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

2 opmerkingen: