dinsdag 11 juli 2017

TEA TIME - 5

Het is alweer even geleden dat ik een Tea time heb gemaakt.
Terwijl ik het wel leuk vind om te doen.


Daarom vandaag deel 5!
* Wat is je meeste favoriete kledingstuk?
- Ik heb 1 t-shirt die ik vaak aan heb, gewoon een zwart shirt met een Alien hoofd erop.


* In wel land zou je het liefst willen wonen?
- Ik zou graag in Spanje willen wonen, voorheen wilde ik altijd in Amerika of Australiƫ wonen.
Maar Spanje is wat logischer en dichterbij Nederland.

 thumbs up full house michelle no problem np GIF

* Wat is jouw favoriete seizoen?
- Ik vind de lente en herfst het leukste, de lente met de bloemen en lekker weer.
Met de herfst vind ik de bomen zo mooi en het is niet te warm.

 nature flowers spring april GIF

* Waar word je blij van?
- Ik wordt blij van de kleine dingen, een dagje weg of gewoon thuis lekker film kijken.

 movies eating watching popcorn alyssa milano GIF

Wat doe je het liefst op een regenachtige dag?
- Lekker op de bank zitten met een film aan.


*Welke 3 voorwerpen zou jij meenemen naar een onbewoond eiland?
- een hangmat (om te relaxen en slapen) , een kapmes (om te overleven) en een visnet (voor het eten).

 cat relax relaxing chilling hammock GIF

Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

1 opmerking: