donderdag 6 juli 2017

REVIEW SAAL-DIGITAL WANDDECORATIE

Enkele weken geleden zag ik op Instagram een berichtje van Saal- Digital.
Ze waren op zoek naar fotografen, die een wanddecoratie  wilde testen.
Nu heb ik 1 foto die ik altijd al op een doek of plaat wilde, dus dat was super leuk.
Je moest je inschrijven en dan was het nog maar de vraag of je uitgekozen zou worden, maar een aantal dagen later kreeg ik een mailtje.
Ik was uitgekozen, Yes! ik mag een wanddecoratie testen.

Hierbij wat ik ervan vond en het resultaat:


Het programma:
Je hebt verschillende soorten wanddecoratie, gewoon canvas, acrylglas en nog meer.
Zelf koos ik voor de Acrylglas.
Je had ook aardig wat keus in de maat, je kon ook zelf een maat invoeren.
Zelf heb ik gekozen voor 30 cm x 30 cm.
Je kon ook kiezen hoe dik je het wilde hebben (5 mm of 10 mm). Ik heb gekozen voor de 5 mm.
Prijs: 41.95 euro excl. verzendkosten.
Ook kon je er een ophangsysteem bij kopen, dat heb ik niet gedaan.
Ik wil het liever gewoon neerzetten.

Je moet een software installeren om je fotoboek te kunnen maken.
Voor de wanddecoratie vond ik hem heel overzichtelijk en fijn.

Mijn eerste indruk:
Toen die net binnen kwam was ik blij met de manier hoe die was ingepakt.
Een dik stuk karton eromheen en het lag ook op een extra stuk karton tegen beschadigingen.


Verder zat er een mooi folielaagje over de foto als bescherming wat ik heel erg fijn vind.



De dikte is ook echt super, daardoor kan ik het overal neer zetten.


Het eerst wat mij opviel toen ik de folie eraf had gehaald, was de glans over het acrylglas heen.
Persoonlijk vind ik dat echt heel erg mooi.

De kwaliteit:
De foto is heel erg scherp en duidelijk.
Er lijkt een beetje diepte in te zitten.
Ik ben over de kwaliteit echt onwijs tevreden.

 

Ik zal zelf nooit hebben gekozen voor dit soort wanddecoratie, omdat ik het altijd een beetje prijzig vond.
Maar nu ik de kwaliteit heb gezien en hoe mooi de foto erop staat.
Zou en ga ik absoluut nog een keer een wanddecoratie bestellen van Acrylglas.


Ik ben er echt heel erg blij mee!

Meestal heb ik wel een kleine nadeel of opmerking, alleen nu kan ik niks verzinnen.
Ik ben er echt 100% tevreden mee!

Wil je een prachtige wanddecoratie? ga dan vooral naar Saal-Digital!
http://www.saal-digital.nl/

Ik wil Saal-Digital heel erg bedanken!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xx

1 opmerking: