dinsdag 4 april 2017

25 QUESTIONS NO ONE EVER ASK ! - 2

Ik vond het heel erg leuk om deel 1 te schrijven.
Zoals je hier kunt zien: 25 questions no one ever ask

Dus hierbij deel 2:

* Kan je de olie vervangen bij een auto?
- Ja dat kan ik.

* Wat is je lievelingsbroodje?
- Ik denk dat ik dan toch voor een broodje gezond kies, alleen dan wel mijn variant.
Dat is Kaas, ham, ei en komkommer.

* Wat is je chinese astrologische teken?
- Ik ben geboren in 1995, dus een varken.


* Ben je eigenwijs?
- Ja, ik kan soms best wel eigenwijs zijn.

* Neem je dagelijks vitamine pillen?
- Nee, maar eigenlijk moet ik dat wel.
Ik heb Coeliakie , dus heb een tekort aan vitamine D.

* Adidas of Nike?
- Ik heb van allebei schoenen, dus ik kan hier niet uitkiezen. Ik vind ze allebei erg leuk.


* Kan je, je tong krullen?
- Ja.

* Ben je ooit verliefd geweest?
- Ja, geen goeie ervaring geweest haha.

* Naar welk concert zou je willen?
- Zonder twijfel Ed Sheeran!!!!!
Ook zou ik graag naar Demi Lovato, Andy Grammer en Selena Gomez willen.


* Thee of koffie?
- Ik lust totaal geen koffie, dus absoluut thee.

* Ben je geduldig?
- Ja, ik heb aardig wat geduld.

* Zou je ooit willen trouwen?
- Ja, maar volgens mij wilt iedereen dat wel stiekem.
Zolang je maar een goede relatie hebt.


* Zou je ooit kinderen willen?
- Dat denk ik wel, op zich wil ik dat wel. Maar eerst een leuke vriend haha.

* Wat is je lievelingskleur?
- Blauw, paars, geel, oranje, rood, groen ik vind denk ik alle kleuren wel leuk.

* Kan je goed zwemmen?
- Redelijk, ik kan wel zwemmen maar ben absoluut geen ster erin.


* Kan je breien of haken?
- Nee, het ziet er altijd wel leuk uit andere mensen, maar bij mij echt niet.

* Welke zijn beter: zwarte of groene olijven?
- Uhm, geen van beide..

* Suikerkoekjes of Snickerdoodles?
- Ik kies dan voor het suikerkoekje, want ik ken de Amerikaanse Snickerdoodles niet.


* Warme thee of koude thee?
- Warme thee vind ik veel lekkerder, meestal gooi ik mijn koude thee weg.

* Draag je een badjas?
- Ik draag nooit een badjas, een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar de sauna geweest.
Dat was de eerste keer.

* Wat draag je als je gaat slapen?
- Ik heb gewoon een shirt en een pyjamabroek aan.


* Heb je ooit een deja-vu gevoel gehad?
- Ja, en dat is heel eng.

* Wat wilde je vroeger worden?
- Ik wilde van alles worden, maar wat ik nog heel goed weet is profvoetbalster.

* Favoriete fruit?
- Ik vind best veel fruit lekker.
Banaan, appel, sinaasappel, meloen, peer en nog meer.


* Is kerst stressvol?
- Nee, ik vind dat eigenlijk wel meevallen.
Mijn vader is dan jarig dus we hebben dan een verjaardag!

Dat was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten