vrijdag 31 maart 2017

COLORISTA - L'ORÉAL PARIS REVIEW

Zoals ik in mijn mini shoplog liet zien, had ik wash-outs gekocht en ging ik er een review van maken als ik alle kleuren had gedaan die ik had gekocht.

Nu heb ik die kleuren in mijn haar gehad.
Dus hierbij de review:

Ik las al aardig wat negatieve reviews, dus dat maakte mij erg nieuwsgierig.
Op sommige verpakkingen stond dat het niet voor donkere haar is.
Ik heb donkerblond haar, maar vind het niet extreem donker, dus hoopte dat het bij mij wel goed zou pakken.



Eerst had ik de lichtere variant van blauw gedaan, ik vond het wel heel erg spannend.
Maar dat was nergens voor nodig, want het was niet heel goed zichtbaar.
Mijn haar werd wel wat lichter van kleur, maar daar houdt het ook op.
Het heeft er ongeveer 2 dagen ingezetten..



Toen het blauwe eruit was, heeft mijn moeder de paarse en roze erin gedaan.
We mengde ze samen omdat het roze vrij licht was.
Met het verven schrok ik wel even, omdat het paarse best wel heftig was.
Maar na het uitspoelen en drogen, was ik ook hier voor niks zenuwachtig, want je zag nog minder dan de blauwe haarverf.
Ook dit bleef ongeveer 2 dagen zitten.



Nou toch maar een kleurtje gedaan, die ook op donker haar kan.
Ik had er erg veel zin in, ook was ik wel zenuwachtig, want de kans die deze kleur zou pakken in groter.
We hebben het iets langer laten zitten, in de hoop dat die wel goed zou pakken.
Uitwassen en toen schrok ik toch wel want ik zag in plaats van turquoise haarkleur GROEN.
Sommige plukjes waren inderdaad de goede kleur, maar de rest was gewoon groen.
En dat is het nog steeds... ik krijg het gewoon niet uit mijn haar.
We hebben al van alles geprobeerd van head and shoulders shampoo tot echt waar KETCHUP!
En ook dat helpt niet, hopelijk gaat het er gauw uit.
Het zit er nu 3 weken in mijn haar.


Nu heb ik alleen nog de rode variant liggen, maar dat durf ik niet echt.
Misschien als het groene uit mijn haar is en ik een poosje mijn eigen haarkleur heb, dat ik het wel durf.
Maar op dit moment even niet. haha

Dus raad ik dit product aan? : Nee niet echt.
Hopelijk hebben jullie er meer plezier van.

Deze review is niet gesponsord.

 Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten