zondag 25 december 2016

VROEGER - 1

Ik ben sowieso gek op foto's kijken , maar de foto's van vroeger zijn toch wel favoriet.
Naar de foto's van vroeger kan ik echt uren kijken.
Het zijn toch de herinneringen van vroeger, al weet ik nog heel veel het blijft toch heel leuk om er dan ook foto's van te zien.

Het leek mij leuk om een paar foto's van vroeger met jullie te delen.

Dus hierbij de foto's van vroeger:


Dit is één van mijn favoriete foto's van vroeger.





Ja, verder gaat alles goed met mij hoor haha.
Gewoon lekker op tafel liggen en tv kijken.


Ik hield ervan om alles vies te maken, lekker met de handen in de verf.



Ik was gek op de gymzaal, lekker in de touwen slingeren.


Hoe blij kan je zijn met sterretjes?! hahaha



Ik heb geen idee wat ik hier nou weer uitgespookt heb.


Hup Vitesse !!



Hier was ik met opa opstap.


Doei voortanden, hallo fietsenrek.



Wachtend op Sinterklaas en zijn zwarte pieten, toch best wel spannend.


Toen vond ik paardrijden al leuk.


Stoer doen met mijn zus, alleen kon mijn zus het heel goed en ik bakte er niks van hahaha.


Het moment wanneer je zelf je kleding mag uitkiezen.
Ik snap nog steeds niet dat mijn ouders mij zo naar buiten lieten gaan hahahaha.


Carnaval op school.

Ik stak vroeger nogal vaak mijn tong uit op de foto.


Mijn verjaardag vieren in de klas.

Dat was het weer voor deze keer.
Ik wil dit wel vaker doen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

1 opmerking: