donderdag 22 december 2016

AMERIKA - 6

We komen steeds meer bij het einde van mijn vakantie.
Wat ik zelf ontzettend jammer vind, want ik vind het echt leuk om te maken.
Vandaag was onze laatste volle dag in Amerika.

Hierbij deel 6:


Hier ging ik met mijn vader het hotel bekijken.


We gingen naar Wet 'n Wild , een super grote waterpark.
Echt onwijs gaaf.


Het is echt een hele mooie park met heel veel glijbanen.





Helaas moesten we weg, omdat het ging stormen (onweer en bliksem).
We wilden die avond naar de optocht bij Universal Studio's, helaas werd die ook afgelast vanwege het weer.


Dus gingen we een avondje kaartspelletjes doen en tv kijken.
Ook heel gezellig, maar vond het wel jammer van de optocht.

Dat was het weer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten