dinsdag 13 december 2016

EFTELING

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben GEK op pretparken.
Ik heb dan de hele dag een grote glimlach op mijn gezicht.

Nou gaan we niet heel veel naar pretparken, maar als we gaan maak ik aardig wat foto's.
In 2015 zijn we naar de Efteling geweest.

Dus hierbij de foto's:


Als je bij de Efteling aankomt, is de ingang al prachtig.






Met roodkapje.




In de droomvlucht.
Ik vind dat altijd zo mooi, we gaan er wel een paar keer per dag in.
Alleen hier was er een storting, dus stonden we even stil.




Ze hebben altijd zulke leuke gebakjes.



We gaan natuurlijk niet op pad zonder onze Henkie!







Het land van Laaf, altijd schattige en gekke huisjes.









Op naar het sprookjesbos.










En toen ging het regenen, gelukkig duurde dat niet lang


Bij de voorstelling: Raveleijn.






Hier zaten we in de achtbaan : Joris en de draak.




Dat was het weer voor deze keer.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten