donderdag 15 december 2016

AMERIKA - 5

Zoals ik in Amerika - 4 vertelde, was er op die dag ook een VIP avond.
Dat was een avond met minion dansers en gezelligheid.
Het park werd speciaal voor de winnaars geopend en 2 attracties waren open.

Hierbij de foto's van deze avond:





Met mijn zus! ♡



Bij de Red Coconut Club gingen we met de hele groep wat eten.



Er was gelukkig ook veel glutenvrij voor mijn zus en mij.
En het was ook heel erg lekker!!






VIP pasjes!!! ☺


Dit is Andrea, zij was één van onze begeleidsters. ♡



Dit was een ijsblok, hoe gaaf is dat?!


Minion Mayhem Ride is een super gave attractie, want het is een simulator!


Minion dansers.




Natuurlijk moest ik met hun op de foto, als zij niet bestonden hadden wij nooit deze vakantie gehad!!



Ja, gewoon omdat het kan. 😀




Je kon ook super leuke boekjes maken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

1 opmerking: