woensdag 9 november 2016

ZOO - BURGERS ZOO

Op 7 februari 2015 zijn mijn vader, moeder en ik naar Burgers Zoo geweest.

Vroeger zijn we daar vaker geweest vanwege een abonnement.
Ik vind het best wel lastig om door glas heen te fotograferen, vandaar dat ik niet zo heel veel foto's heb gemaakt.

Dus hierbij de foto's van Burger Zoo;



Ik vond hier het licht wel mooi, beetje donker aan de zijkanten maar het diertje is dan weer licht.



Ik hou totaal niet van slangen, maar toch vind ik de foto's wel mooi.
Bij de eerste vind ik de kleuren mooi, dat felle groen kwam echt goed over op de camera.
Bij de ratelslang vond ik het leuk dat je het uiteinde (ratel) van de slang ziet, want dat is het kenmerk van deze slang is.






Ik vind het echt leuk om deze dieren te fotograferen.
Ze zijn mooi en rustig waardoor je dus duidelijke foto's kan maken.


Ik vind de Burgers Zoo altijd zo leuk versierd.


Ik vind het bij deze foto zo gaaf, dat je voorop een duidelijke leeuw hebt, maar daarachter zit nog een leeuw die wat meer in de duisternis ligt.



Ik vind het wel jammer, dat ik niet zo goed ben in foto's maken door glas heen, want ik vind de vissen en koraal zo mooi. Gelukkig zaten er twee goede foto's bij.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten