donderdag 3 november 2016

TEA TIME - 1

Op 1 dag drink ik aardig wat thee in grote mokken.

Tegenwoordig zit er aan het pickwick thee zakje een vraag en die ga ik hier beantwoorden.

Eerst even een korte uitleg, want je krijgt waarschijnlijk veel Amerika te zien als antwoord.
Vorig jaar heb ik via Sky Radio een reis gewonnen naar Orlando (Florida) voor 6 dagen.
Ik wil hier ook nog een berichtje van maken om met jullie te delen.

Nou hier komen de vragen met antwoorden.

* Welke stempels zou jij in je paspoort willen?
- Ik zou heel graag rond willen reizen, maar als ik er maar een paar mag noemen, dan zou ik  AustraliĆ«, Ierland, Amerika en Ijsland kiezen.
Ik heb geen idee waarom, maar het lijkt mij allemaal zo mooi.

* Welke dag zou je nog een keer willen beleven?
- Tegenwoordig draait alles bij mij om Amerika, dus dan zeg ik toch de dagen in Amerika en dan vooral de VIP Minion avond.


* Wat brengt een lach op jouw gezicht?
- Ik heb een glimlach als ik terugdenk aan Amerika.

* Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
- Een klein knus houten hutje/chalet of gewoon een knus appartement.
Ik hoef totaal geen groot huis.

* Wat is jouw meest dierbare plekje op aarde?
- Ik weet deze niet zo heel goed te beantwoorden. Je zou zeggen gewoon lekker thuis. Mijn droom om de wereld over te reizen is groot, maar als ik dan echt moet kiezen is het toch gewoon thuis!



* Wanneer komt het kind in jezelf weer boven?
- Als ik in de dierentuin ben. Dan ben ik echt gelukkig met het maken van foto's van prachtige dieren.
Ik hou ook echt ontzettend van pretparken, daar ren ik meestal ook alle kanten op als een klein kind!


Dit was het eerste gedeelte. Ik heb nog zoveel vragen liggen dat het mij leuk lijkt om het in meerdere keren te doen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten