zondag 6 november 2016

FLOWERS - FLEURIG

In 2014 ben ik met mijn ouders naar Fleurig geweest.
Dat is echt mooi, allemaal verschillende bloemen klein en groot.
Ze laten ook tuininrichtingen zien, maar dat vind ik persoonlijk wat minder leuk.
Ook was er een vogelshow en een demonstratie van Western paardrijden.

Ik vind het leuk om foto's te maken van bloemen, omdat de meeste mooie kleuren hebben.
Dus hierbij foto's van Fleurig.


 Zoals ik al zei "bij bloemen vind ik de kleuren zo mooi".



Bij de Sierui vind ik die fluffy paarse bollen zo leuk.


Ik vond deze plant heel erg mooi en groot, maar ik heb geen idee hoe deze plant heet..



Eigenlijk vind ik de meeste planten/bloemen mooi, maar ik vind de Dahlia wel echt de mooiste buitenplant.



Aronskelk


Ik vind gerbera's leuke kamerbloemen. Ze zijn simpel, maar de kleuren vind ik altijd erg mooi.
Je kunt ze ook elk seizoen in je huis zetten, omdat ze heel veel verschillende kleuren ervan hebben.


Dit was een bruggetje met allemaal boomstammen eronder.




Bij de vogelshow waren zoveel vogels, echt heel erg gaaf.


Ik vond het echt leuk hoe ze Western paard ging rijden.
En de paarden zelf waren heel mooi.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten