vrijdag 28 oktober 2016

ZOO - BLIJDORP 1

We zijn op 6 Oktober 2016 naar Blijdorp geweest.
En met we bedoel ik mijn vader, moeder, Mary en ik.

Ik had in totaal 410 foto's gemaakt en maak je geen zorgen zoveel ga ik er niet opzetten, wel heb ik er een paar uitgezocht.
Ik laat het in twee delen zien, anders wordt het te lang.

Dus hier komt nummer één :




Ik vind het bij wasberen zo leuk dat het net lijkt of ze een masker op hebben.
Maar echt mooie beesten vind ik het niet, sorry!


Dit was zo lief de moeder en baby zeeleeuw.
Ze waren geen seconde zonder elkaar.



Dit was in het Oceanium, in het begin ging je zo'n tunnel door waarbij er boven je haaien, roggen, schildpadden en allemaal soorten vissen zwommen heel erg mooi.
Aan het einde had je een soort kooi waar je in kon staan, je stond dan best wel ver in het water.
Onwijs gaaf echt een aanrader!



Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor een soort leguanen dit zijn.
Wel vond ik ze heel mooi, vandaar toch de foto's.



Dit was echt geweldig, de tweeling ijsberen waren aan het spelen.
Ik ben eigenlijk best wel blij met deze foto, want dit zie je natuurlijk niet altijd.


Het was een hele klus om de poolvos te vinden, het was namelijk best een grote ruimte.
Gelukkig heb ik ze uiteindelijk gevonden, ze zijn zo schattig!




Toen ik de foto's maakte van de Swiftvossen kwam er een vrouw naar mij toe die daar werkt, ze vond mijn foto's heel erg mooi en vond het knap dat ik zulke foto's kon maken.
Nou dat is misschien wel het grootste compliment dat ik heb gekregen over mijn foto's, dus dat was wel echt super leuk!


Het was best raar bij de Prairiehondjes, want ze stonden echt heel erg dichtbij.
Er was een soort tunnel waar je doorheen moest en dan stond je midden tussen de Prairiehondjes.
Maar kijk uit ze kunnen bijten.




Er is een gedeelte dat de Amazone heet, daar heb je prachtige vlinders en mega grote leliebladeren.
Jammer genoeg was het voor mij te heet daar, dus ik werd niet goed en zweette me letterlijk kapot..
Toch heb ik nog een paar foto's kunnen maken.


Dit is de Serval , een mooi beest die, sorry dat ik het zeg, een beetje dom kijkt.
Ik vind dit wel een leuke foto, want hij kijkt serieus gewoon recht in mijn lens.

Oke dit was deel 1.
Hopelijk vonden jullie het leuk.

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten