maandag 15 april 2019

ZOO - WILDLANDS EMMEN 07-04-2019

Mijn vriend kwam op zaterdagavond met de verassing dat we zondag vroeg ons bed uit moesten, want we gingen naar Wildlands in Emmen.
Echt super leuk, want ik ben gek op de dierentuin.

Ik heb echt een onwijs leuke en gezellige dag gehad.
We hadden geluk met het weer, want ik liep gewoon in mijn t-shirt.

En natuurlijk had ik de camera mee.
Mijn vriend en ik hadden meer dan 400 foto's gemaakt.
Maar ik heb de leukste er tussen uit gehaald.

Dus bij deze de foto's:














We begonnen in het gedeelte waar de vlinders rond vlogen.
Het was echt zo onwijs mooi en gaaf.
Er waren grote en kleine vlinders.
Zoveel kleuren en ja het was gewoon heel erg mooi.
Aan het einde van de dag zijn we er nog een keer heen gegaan want, ik wilde nog graag terug.


Ook waren er in dat gedeelte vissen en krokodillen.
Maar daar heb ik eerlijk gezegd niet echt naar gekeken, want ik was helemaal gefascineerd door de vlinders.





Toen gingen we door naar de aapjes die buiten rond lopen en ook naast je op lopen.
We gingen ook door een soort doolhof waar de aapjes ook rond liepen.
Echt heel leuk.




Door naar de mooie olifanten.
Er liepen ook 2 kleintjes tussen, echt te lief!


Er was ook een gedeelte met geiten en ezels.
Ja daar moest ik wel even doorheen lopen.





Deze prachtige leeuwen lagen lekker op een hele hoge rots.
Het zag er echt mooi uit.
Verder waren er 2 welpjes , dat was echt lief.


Er waren ook 2 attracties in het jungle gebied hebben ze een boot en buiten hebben ze een bus.
Waar je tussen de giraffes, zebra's, neushoorn en nog meer dieren reed.


Ik heb ook een tijdje mijn camera niet gehad.
Mijn vriend vind het ook heel erg leuk om foto's te maken en ik vind dat leuk om te zien.
Alleen ik merk wel aan mijzelf dat ik dan wat onzekerder en onrustiger ben.
Ik ben niet heel erg goed in drukte's en als ik dan niet met mijn camera bezig ben kan ik soms een beetje in paniek raken.


Er was een stuk waar de pinguïns lekker konden zwemmen, maar ook tussen de mensen konden lopen.
Ik had dat zelf nog nooit gezien, dus dacht eerst dat er één was ontsnapt.


Mijn vriend leest altijd alle borden bij de verblijven.
Waardoor ik hem soms ook even kwijt ben haha.


 We zagen deze vleermuis eerst helemaal in elkaar gevouwen aan de boom hangen.
Maar even later klapte die zijn vleugel uit met de zon van achter, wat een heel gaaf effect gaf.


Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Ik heb in ieder geval heel erg genoten van deze dag!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten