maandag 7 januari 2019

HAPPY NEW YEAR !

Het nieuwe jaar is begonnen en wat doe je dan?
Precies terug kijken op het jaar dat net is afgelopen.
En dat ga ik ook met jullie doen.
Ik wil graag laten zien wat ik gedaan heb en bereikt heb.

Dus bij deze mijn korte lijstje:
Het jaar 2018,

Het jaar begon heel anders dan ik ooit had gedacht.

21 januari ging ik na jaren lang voor het eerst weer op date.
Richard en ik gingen wandelen op de hei, daar gaven we ook voor het eerst een kus.

Ik was verliefd en het voelde voor het eerst echt goed.

4 februari kreeg ik officieel een relatie met de liefde van mijn leven.

Eigenlijk waren alle dagen wat ik jaren lang alleen heb gedaan, op eens heel anders.
Ze voelde goed en niet meer zo eenzaam.

14 februari heb ik een ketting van Richard gekregen voor Valentijnsdag.
We gingen samen met Rachel en Justin uiteten.

Het jaar dat ik ging zwemmen bij Centerparcs met Richard, ook al vond ik het eng en spannend.

Het jaar dat ik onwijs heb genoten van het moment als Richard helemaal tegen mij aan komt liggen.

Naar Texel geweest met mijn schoonfamilie.
Ik vond dat echt heel erg spannend en was dagen van te voren hartstikke zenuwachtig, maar ik heb er onwijs van genoten en zou het zo weer doen.

Het jaar dat mijn lieve oma overleed.
En het jaar dat de opa van Richard is overleden.

Het jaar dat ik voor het eerst alleen op vakantie ben geweest met vriend.
Dat was echt genieten en het was geweldig.
Daar kan ik alleen maar met een grote glimlach op terug kijken.

Wat ik nooit had verwacht, maar een paar keer mee geweest met Richard als die ging vissen.

Mijn eerste Oud Lunterse Dag, dat was heel erg leuk.

Een dagje naar Zandvoort geweest met mijn moeder, vader, zus, zwager, nichtje en vriend.
Echt heel erg gezellig.

Het jaar dat ik samen met mijn vader en Richard naar PSV - Vitesse ben geweest.

voor het eerst een baby echo gezien en het hartje gehoord.

Na jaren lang weer een keer gescoord met voetbal, ik rende gelijk naar mijn vader om hem te knuffelen.

Een gezellig weekendje weg geweest naar Port Zelande met Miranda, Matthijs en Richard.
Ook al wist ik dat het leuk en gezellig zou worden, vond ik het ook wel spannend.
Maar ik heb er echt van genoten!

Helaas is mijn oom overleden.

Het jaar dat Tessa is geboren en ik helemaal verliefd op haar ben.
Wat een schatje !!

Het jaar dat ik EMDR therapie heb gevolgd, dat heeft heel veel geholpen.
Maar ik merk wel dat er nog dingen anders moeten, dus ben nu begonnen met gewoon individuele therapie voor de laatste dingetjes.
Want ik merk dat de slechte gedachtes, het nogal vaak winnen van mijn goede gedachtes.

Het jaar dat Richard en ik soms discussies en een ruzie hebben gehad en dacht dat het uit ging wat mij heel erg angstig maakte.
Maar we daar alleen maar sterker uit zijn gekomen.

Het jaar dat ik het soms even niet meer zag zitten, maar dan stond Richard weer voor mij klaar.

Het jaar dat Liv 2 jaar is geworden, wat groeit ze hard.

Het jaar dat ik voor het eerst in jaren weer een soort van werk heb.
2 ochtenden help ik vrijwillig bij mijn oude basisschool en 2 hele dagen heb ik bij de gemeente een soort project/werk.
Ik heb het heel erg naar mijn zin en ben blij dat ik eindelijk mijn dagen kan vullen met iets nuttigs.

Helaas is ook mijn andere oom overleden.
Zoals je kan zien zijn er dit jaar 4 mensen overleden in 7 maanden tijd..
Ik kan wel zeggen dat ik dit heel erg lastig vind om te verwerken.

Het jaar dat ik de feestdagen heb gevierd met eindelijk een vriend aan mijn zij, waar ik onwijs blij mee ben.
Ik heb heel erg genoten van de feestdagen, van mijn familie, vriend en schoonfamilie.

Het jaar dat ik in zag hoe gek en verliefd ik op iemand kan zijn.
Waardoor mijn onzekerheid eigenlijk best vaak aanwezig was.

Het jaar dat ik blij ben met mijn schoonfamilie, nooit gedacht dat ik blij kon zijn om van huis weg te gaan en ergens anders te kunnen slapen.

Het jaar dat ik gewoon antwoord durf te geven en makkelijker met mensen kan praten.

Het jaar dat Richard en ik een paar keer naar de dierentuin zijn geweest.

Het jaar dat we iets te vaak uit eten gingen, wat wel heel erg lekker en gezellig was.

Het jaar dat ik oprecht gelukkig ben met veel fijne momenten en natuurlijk ook wel wat mindere momenten, maar die kan ik veel beter verwerken.


Op naar 2019 !!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten