vrijdag 16 februari 2018

LOVE

In mijn update zei ik dat ik geen relatie nodig heb om gelukkig te zijn.
Vaak wordt er gezegd dat wanneer je op zoek bent naar liefde je niks vind.
Nou ik was niet meer opzoek en dacht dat ik het nooit meer zou vinden.
Maar dat is allemaal anders gelopen.
Ik heb een vriend die onwijs lief is en heel veel geduld heeft.

Ook al was ik veel gelukkiger dan dat ik al die jaren was, ik wist niet dat een mens zo gelukkig kon zijn.
Gewoon door iemand die ik hou van jou zegt, die je hand vast houdt en zegt dat alles goed komt.
Die je wel goed behandeld en die ik durf te vertrouwen.
Vertrouwen krijgen vind ik erg lastig, maar dat gaat gelukkig iets beter.

Wakker worden, op je mobiel kijken en dan een berichtje zien met goedemorgen.
Gaan slapen en ik hou van jou lezen.
De kleine dingen die mij gelukkig maken.

Ik moet nog wel aan wat dingen werken voor mijzelf.
Overal zeg ik sorry op, zelfs als ik weet dat het niet nodig is toch zit er een soort angst bij.
Ik denk heel veel na over dingen, ook over kleine dingen.
Natuurlijk weet ik dat het niet nodig is, maar gelukkig kan ik daar nu aan werken.

Mijn grootste angst is toch wel dat het allemaal opeens verkeerd kan gaan lopen..
Ook al weet ik dat hij niet zo is , toch heb ik steeds die gedachte in mijn hoofd.

Ja, ik heb veel angsten en ik vind dit allemaal stiekem best wel eng.
Ik ben gelukkig met mijzelf (niet altijd) maar heel erg gelukkig met hem.

ikhouvanjou!

Dus heb je ooit een relatie gehad die niet goed was en heb je de hoop opgegeven.
Ga niet op zoek, het komt allemaal vanzelf.
Heb een beetje vertrouwen in je leven en hopelijk dus ook in je relatie.

Dit schrijven geeft mij tranen uit angst, maar ook uit geluk en blijdschap.
Ik ga weer beginnen aan therapie EMDR om precies te zijn.
Het is heftig, maar als ik mij daardoor beter ga voelen en niet meer zo bang ben voor alles heb ik het ervoor over.
Het feit dat ik overal van schrik en altijd let op wat er om mij heen gebeurt is niet zo leuk.
Daarbij is het alleen maar beter voor mijn relatie, natuurlijk heeft hij veel geduld maar het is niet echt fijn als ik overal van schrik en zo onzeker ben..

Ik kan de wereld aan met één hand , zolang jij de andere vasthoudt. 

A year ago, everything was different. And now that I look back, I realize that a year can do a lot to a person.

xxx

3 opmerkingen: