woensdag 17 januari 2018

UPDATE...

Soms heb je van die momenten , dat het even tegen zit.
Jammer genoeg heb ik dat ook gehad.
Vandaar dat ik een tijdje niets meer online heb gezet.
Ik wist niet meer wat ik moest doen of wat ik kon plaatsen.
Ik heb in het verleden niet echt een goede relatie gehad, daardoor durfde ik geen nieuwe relatie aan te gaan.
Ik durfde niet meer met jongen te praten, dus laat staan een relatie aan te gaan.
Dat heeft ongeveer 5 jaar geduurd voordat ik het wel durfde.

Vorig jaar heb ik alle moed bij elkaar verzameld en toen ging ik afspreken met een jongen en daarna liepen we een soort van samen.
Helaas is dat niet helemaal goed gegaan.
Daardoor zat ik er even doorheen.
Ik heb er wel iets van geleerd:

JE HEBT GEEN RELATIE NODIG OM GELUKKIG TE ZIJN !!
Ik voel mij nu namelijk heel erg goed en geniet van alles.
Ik heb familie en vrienden en meer heb je niet nodig.

Ja het is lastig en denk ik aan de momenten die je met een vriend kan hebben.
Samen op stap, lekker op de bank hangen, film kijken en dat soort dingen.
Maar ik weet ook dat, dat niet het belangrijkste is wat een mens nodig heeft.
Natuurlijk ben ik soms nog verdrietig om hoe alles is gelopen al die jaren, maar ik begin het te accepteren.
Uiteindelijk komt alles wel goed, alleen wanneer? ik heb geen idee..
Er zal een dag zijn waarop je weet dat het nu goed is en dan zal het geen glimlach meer zijn met een traan erachter maar een oprechte glimlach, die niemand van je kan afpakken.
En ik moet zeggen, soms zijn er dagen dat er al een oprechte lach is !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten