dinsdag 29 augustus 2017

FASHION - 4

Het is alweer even geleden dat ik een fashion heb gemaakt.
Terwijl ik het wel heel erg leuk vind om te doen.

Neem gerust ook een kijkje bij de andere delen:
Deel 1 : Fashion
Deel 2 : Fashion - winter
Deel 3 : Fashion - 3

Dus hierbij deel 4:


Ik hou van dikke truien!



Ik vind deze jas echt geweldig.


Ik ben nog steeds helemaal gek van donkere kleding.


Ik kan stiekem niet wachten om weer een muts te kunnen dragen.


Ik vind deze outfit echt helemaal geweldig, maar zou het zelf nooit aan durven te doen.


Eigenlijk heel basic, maar dat vind ik juist leuk.


Een soort van een beetje kleur, wel een donkere kleur rood haha.


Waar ik ook niet op kan wachten is het dragen van mijn winter schoenen.
Ik heb namelijk de neppe versie van Timberlands.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xxx

1 opmerking: