dinsdag 16 mei 2017

ZOO - OUWEHANDS 10-05-2017 (1)

Ik had een kaartje gekregen om naar de dierentuin in Rhenen te gaan.

Het was 1 kaartje, dus ik moest alleen.
Sommige mensen die mij kennen weten dat ik het lastig vind om lang van huis weg te gaan in mijn eentje, dus dit was een goede oefening voor mij.

Na veel spanning en zenuwen was het woensdag de grote dag om alleen te gaan.
Uiteindelijk was het hartstikke leuk en heb ik veel foto's gemaakt.
De foto's die ik heb gemaakt wil ik met jullie delen, maar doe het wel in 2 delen want het zijn aardig wat foto's geworden.

Dus hierbij deel 1:


Ik heb op elke foto mijn naam gezet, aangezien mensen anders mijn foto's kunnen gebruiken.




Ik vind de kleuren zo mooi.








Ze zien er lief en leuk uit, maar ze zijn ook erg leuk om te fotograferen.




Ik vond deze foto's wel gaaf, want hij gooide de hele tijd zand over zich heen.





De beren zien er altijd zo lief uit, maar die tanden en nagels zijn niet oke haha.



Ik vind uilen echt mooie dieren.

Sorry, er komen nu een aantal foto's van apen.

















Ik vind het gewoon geweldige dieren, de uitdrukkingen in het gezicht, hun houding en gedrag.
Echt leuk!

Donderdag komt deel 2 online met mijn favoriete foto's !

Dit was het voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

2 opmerkingen: