dinsdag 9 mei 2017

ZOO - BLIJDORP 02-05-2017 (2)

Aangezien er voor 1 blog teveel foto's waren, heb ik het in 2 delen gedaan.
Kijk ook vooral even naar deel 1 : Zoo - Blijdorp deel 1
Dus hierbij deel 2:









Ze hebben prachtige vlinders.
Het is er wel erg warm, dus mijn lens besloeg telkens, gelukkig wel een paar mooie foto's kunnen maken.






Opeens stond er achter mijn vader een prairiehondje, die ontsnapt was.
Maar dat blijkt vaker te gebeuren en dan komen ze gewoon weer terug naar hun 'huis'.


Ik vind het echt leuke dieren en je kunt er hele leuke foto's maken omdat ze best bewegelijk zijn.
Dus je hebt telkens een andere foto.


In eerste instantie dacht ik dat het alleen een zeester was, maar hij eet een garnaal die je gewoon kan zien.
Dit had ik nog nooit gezien.





Ze hebben een stukje verbouwd en vernieuwd, nou het koraal was daar prachtig.
Echt zoveel kleuren.




Echt zo gaaf om te zien, terwijl je daar staat komen er haaien voorbij.
Die wel heel dichtbij komen.





De vorige keer in Blijdorp vond ik deze poolvossen ook al zo leuk.
Dus dit zijn denk ik wel één van mijn favoriete foto's van deze dag.









Deze ijsbeer kwam aan de rand van zijn verblijf zitten tegen een steen.
Daardoor hoefde ik niet eens zo ver in te zoomen.
Zoals ik bij de poolvossen als zei waren dat één van mijn favoriete.
Dit zijn de andere favoriete.
Ik vind het zo leuk dat je alles zo duidelijk ziet.



Ik heb echt een super dag gehad!

Nou dat was het weer voor deze keer.
Het waren niet heel veel foto's in totaal, maar hopelijk vonden jullie het leuk.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten